PC sluit niet meer af

Status
Niet open voor verdere reacties.

marigeer

Gebruiker
Lid geworden
20 mei 2005
Goedendag,
Wie kan mij helpen, nadat ik D cleaner in mijn comp. heb gezet, wil deze niet meer afsluiten via start, ik moet steeds op de reset knop drukken, dan houd hij vanzelf op, maar dat is niet de goede weg, hoe krijg ik dat weer goed?

Met vriendelijke groet
Marigeer

Meestal wordt verwezen naar configuratiescherm > energiebeheer > APM inschakelen

maar kan ook door rechtsklik op Bureaublad > Eigenschappen > Schermbeveiliger en onderaan dit blad vind je een knop energiebeheer.
Deze aanklikken en je krijgt verschillende tabbladen met o.a. APM

Als het tabblad niet aanwezig is, moet je in de bios 'Advanced Power Management' aanzetten en de computer weer opstarten. Daarna behoort de tab aanwezig te zijn.
Er zit op nieuwere computers ook nog zoiets als ACPI dat hetzelfde doet en dan een tab ACPI te zien geeft met dezelfde mogelijkheid.
(Mocht je werken met een nieuwe computer waarvan het BIOS wel up-to-date is, dan is het niet mogelijk om het APM-tabblad te openen.)

Meestal wordt verwezen naar configuratiescherm > energiebeheer > APM inschakelen

maar kan ook door rechtsklik op Bureaublad > Eigenschappen > Schermbeveiliger en onderaan dit blad vind je een knop energiebeheer.
Deze aanklikken en je krijgt verschillende tabbladen met o.a. APM

Als het tabblad niet aanwezig is, moet je in de bios 'Advanced Power Management' aanzetten en de computer weer opstarten. Daarna behoort de tab aanwezig te zijn.
Er zit op nieuwere computers ook nog zoiets als ACPI dat hetzelfde doet en dan een tab ACPI te zien geeft met dezelfde mogelijkheid.
(Mocht je werken met een nieuwe computer waarvan het BIOS wel up-to-date is, dan is het niet mogelijk om het APM-tabblad te openen.)

Pc Sluit niet meer via start

Bedankt Bertus voor je reactie,

Maar ik heb de oplossing gevonden in een reeds eerdere mededeling hier bij help mij, ik heb via uitvoeren /shutdown ingevoerd en alles ging weer van een leien dakje.
met vriendelijke groet
Marigeer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan