PC Sluit niet meer af

Status
Niet open voor verdere reacties.

Raoul90

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 jan 2007
Hallo,

De pc van me zusje doet een beetje raar de laatste tijd.

Als ik de pc uitschakel dan blijft hij gewoon aanstaan bij het scherm "windows is aan het uitschakelen" ik heb het nu al super vaak geprobeert maar het blijft er maar staat. Enige oplossing is steeds de stroom eraf.

Iemand die me kan helpen?

Is er pas iets nieuws op het systeem geinstalleerd. Zou kunnen dat hij op dat programma blijft hangen. Alleen kun je hem ook niet resetten en daarna weer afsluiten geven? Lukt het niet zou je ook misschien nog even naar een herstelpunt in systeemherstel kunnen gaan, waarvan je zeker weet dat deze nog goed was.

Windows XP Home.

En ik ben al een tijdje aan het klooien met die pc want hij pakt de drivers van de integrated graphics op de een of andere manier niet. Daar staat ook een topic over op dit forum.

En ik weet niet of er een systeemherstelpunt is want ik had net een verse install erop gezet.

Ik zou heel graag een antwoord of manier willen krijgen waardoor ik dit kan oplossen want het laatste wat ik wil doen is een reinstall.

Verse install?

Zijn alle drivers dan correct geïnstalleerd, met name de chipset?
Onder de eigenschappen van energiebeheer (Tabblad schermbeveiliging ---> Energie) is ook alles correct geselecteerd?

Verse install?

Zijn alle drivers dan correct geïnstalleerd, met name de chipset?
Onder de eigenschappen van energiebeheer (Tabblad schermbeveiliging ---> Energie) is ook alles correct geselecteerd?

Nou die drivers zijn het enige probleem ik denk dat het daar aan ligt er staat al een link naar ander topic in dit topic. Daar staat het driverprobleem

http://helpmij.nl/forum/showthread.php?t=310143

Als we daar op voortborduren zijn we in twee topics bezig, en dat is niet de bedoeling.
Lijkt mij trouwens ook beter om daar dan ook maar verder te gaan, dat houdt het een stuk overzichtelijker. Dan is de voorgeschiedenis ook bekend van je probleem, okay? :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan