PC Sneller maken voor SPEL.

Status
Niet open voor verdere reacties.

skillshin

Gebruiker
Lid geworden
5 nov 2011
Hallo, ik speel al een tijdje WORLD OF TANKS. Maar op mijn PC doet hij niet altijd 100%,
Het laden duurt altijd heel lang en tijdens het spelen wil hij wel eens storen, Vooral bij mappen waar veel dingen in gebouwd staan ( een volle map dus )

Ik heb 100 euro en zou dat aan mijn computer willen spenderen.
Wat zou ik het beste kunnen kopen om het spel sneller te laten gaan?

MVG Peter

Welkom op Helpmij...:thumb:

Ik heb je topic verplaatst van hardware/overig---->aankoop nieuw systeem/upgraden.
Succes met je vraag.

Mvg,
Frank Wannet
Sectiemoderator Hardware

Laatst bewerkt:
Ik denk dat jou vraag moeilijk te beantwoorden is, je zal eerst de specs van je pc moeten posten zodat we kunnen zien wat er verbeterd kan worden

Ik heb even gemeld aan de Moderator om jouw andere topic te stoppen, aangezien je hier gewoon je specificaties kunt neerzetten.
Zou je misschien bij je specificaties je processor kunnen vermelden?

Zo te zien voldoet je pc niet aan de eisen van het spel:

MINIMALE EISEN:
Operating system: Windows XP/Vista/7
Processor (CPU): Intel from 2.2 GHz or equivalent AMD Family
(RAM): minimum of 1.5 GB for Windows XP, 2 GB for Windows Vista / 7
Free hard disk space: At least 3.5 GB
Video Card: Shader Model 3.0 GeForce 6800GT with 256 MB of RAM / ATI X800 with 256 MB RAM, DirectX 9.0c
Sound Card: DirectX 9.0c compatible
Internet connection speed: at least 128 Kbps.

Aan het geheugen(1 Gb) en de videokaart kom je te kort(7300). Je processor weet ik niet omdat deze niet vermeld is.

Waar kan ik de gegevens van de processor vinden? dan zal ik die ook even plaatsen.
Bedankt voor je reactie.

Koop meer ram/Betere video kaart/cpu. Dan zal die wel sneller werken. ben je ong 150-250 kwijt

Koop meer ram/Betere video kaart/cpu. Dan zal die wel sneller werken. ben je ong 150-250 kwijt

beetje doelloos antwoord als je niet eens weet wat er in de pc zit van TS
meschien heeft hij alleen een nieuwe videokaart nodig

who knows

tog even wat meer info van de ts nodig

Ik heb 2 GB erbij gekocht en een betere videokaart en hij loopt als een trein nu.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan