Pc sneller maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rood412

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2010
Hallo Allemaal,

Ik zoek een programma dat je pc sneller kan maken en ook echt werkt.

-Hoeft niet gratis

Alvast bedankt.:thumb:

Bestaat er niet. Zulke programma's beloven veel, maar in praktijk blijkt het zwaar tegen te vallen. Zelf regelmatig schoon houden werkt nog steeds het beste.

Bestaat er niet. Zulke programma's beloven veel, maar in praktijk blijkt het zwaar tegen te vallen. Zelf regelmatig schoon houden werkt nog steeds het beste.

Ja daar zit wat in wat je zegt ik heb ook al verschillenden programma's geprobeerd maar ik heb er heel weinig van gemerkt.

je kan ccleaner gebruiken, en af en toe je computer schoonmaken + (het register) MAAR maak wel altijd voor de veiligheid een backup. daarnaast kan je je computer defragmenteren, dat is dat alle clusters weer goed worden gezet, (om het zo maar te zegge), en dan kan hij je schijf ook sneller lezen. maar kleine programmatjes, zoals het gebruik van firefox, helpen ook al aardig hoor.

Regelmatig defragmenteren. En vooral niet teveel rotzooi erop gooien:thumb:

The only way to make your PC go faster is to throw it out a window :D

nee, geintje maar ccleaner is een makkelijke en om mijn register te optimaliseren gebruik ik het oude ''NTRegopt''

Laatst bewerkt:
Hoi,

En kennen jullie misschien ook een goed programma die dat defragmentatie kan doen?

Bedankt:thumb:

rechtermuisknop op C;/ (c schrijf) eigenschappenvenster komt er. klik daar op extra, en dan staat het als 2de. je hebt ook programma's die je register defragmenteren, maar zover ik weet zijn die niet gratis.

rechtermuisknop op C;/ (c schrijf) eigenschappenvenster komt er. klik daar op extra, en dan staat het als 2de. je hebt ook programma's die je register defragmenteren, maar zover ik weet zijn die niet gratis.

Oke bedankt :thumb:

instaleer windows opniew en zet cc cleaner er op en zet aleen het nodige er op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan