Mijn PC speaker is gisteren kapot gevallen en moet dus iets nieuws hebben. Nou is het alleen zo dat die PC speakers gewoon allemaal dikke rommel zijn! Deze set was zo'n 100,- en best leuk geluid alleen altijd van die vervelende ruis en buzz door dat ding als er niks speelt, was ook echt niet op te lossen. Vandaag hier wat setjes van 50,- beluisterd en het is gewoon dikke troep, het weegt ook allemaal helemaal niks.
Als ik toch minimaal 100,- weer kwijt van voor iets behoorlijks vraag ik me af of ik niet beter een versterkertje kan kopen met een leuk stel normale speakers. Heeft iemand dit zo en kan hij me wellicht vertellen of dit beter is dan pc speakers?
En als het echt de moeite waard is wat moet ik dan aanschaffen? Wat voor ingangen moet de versterker hebben en waaraan moet die voldoen om geen heel zwak geluid te krijgen?
Als ik toch minimaal 100,- weer kwijt van voor iets behoorlijks vraag ik me af of ik niet beter een versterkertje kan kopen met een leuk stel normale speakers. Heeft iemand dit zo en kan hij me wellicht vertellen of dit beter is dan pc speakers?
En als het echt de moeite waard is wat moet ik dan aanschaffen? Wat voor ingangen moet de versterker hebben en waaraan moet die voldoen om geen heel zwak geluid te krijgen?