PC spellen te koop (probleem)

Status
Niet open voor verdere reacties.

muizenbrood

Gebruiker
Lid geworden
7 jul 2010
Beste iedereen,

Ik heb best wel een probleem, want ik heb nu een xbox gekocht en wil al mijn pc games verkopen.
Dit is nu al een half jaar niet aan het lukken. Weet iemand iets om mijn pc games sneller te kunnen verkopen?
Of een goede site?

De spellen:
- Just Cause 2 (€35,-)
- Mass Effect 2 (€12,50)
- GTA IV (€12,50)
- Dragon Age: Origins (€12,50)
- Dragon Age: The Awakening (€15,-)
- Batman: Arkham Asylum (€20,-)
- Prince of Persia: The Forgotten Sands (€25,-)
- Tomb Raider: Anniversary & Legend (€7,50)
(- Tomb Raider Underworld ( kopie) (€5,-)
- Alone in the Dark (€20,-)
- Frontlines: Fuel of War (€7,50)
- Operation Blitzstorm (€5,-)
- Battlefield Vietnam (€5,-)

Je kunt een gameshop zoeken.

Wat waarschijnlijk het beste werkt though is je prijzen omlaag gooien. Voor een kopie hoef je geen geld te vragen, die maken mensen zelf wel als ze er een willen hebben. Hetzelfde geldt voor de meeste andere games, tenzij ze een hele sterke online versie hebben (wat de meeste niet hebben) omdat voor de meeste andere dingen geldt dat mensen ze net zo lief downloaden.

Je kunt nog proberen om ze in te leveren bij een gameshop, die geven vaak nog wel wat geld ervoor, of laten je de games ruilen voor andere games (voor je Xbox bijvoorbeeld) maar de opbrengst is daar ook niet heel hoog meestal.

ik denk dat de games met een registarte code moeilijk te verkopen zijn, en voor kopieen betaald inderdaad niemand.
daarbij komt, dat is strafbaar. vrees dat je gewoon die games aan een vriend ofzo met een pc moet geven, verkopen zal niet echt lukken. maar dat blijkt al wel aangezien je het al een half jaar probeert.

leon

interesse

ik heb ooit planet of the apes gespeeld. fantastisch spel ben ik heel lang
mee bezig geweest om hem uit te spelen.
Heb jij een gelijkwaardig spel.
Of kun jij mij een of meerdere spellen aanraden die spannend zijn, een beetje
puzzelen, een beetje techniek etc.
Heb jij iets dan wil ik wel wat kopen van je!
laat maar horen.

Gaat niet zo lukken. Zowiezo kan je geen spellen verkopen die op Steam geactiveerd zijn, zoals Just Cause 2. Ten tweede zijn de prijzen die je stelt wel heel hoog. Ikzelf heb just cause 2 gekocht nieuw voor 8€ en GTA4 en frontlines op Steam voor 7,50€ en 2,50€.

spellen als Just Cause 2 zou je kunnen verkopen hoor, ondanks de steam activation. maar dan wordt t wel een gecrackte game, (copy dus). enige probleem is dan dat je geen online, mp mode hebt. maar die heeft JC2 niet geloof ik, kan het me althans niet herinneren, maar t is dan ookal een tijd geleden dat ik die game speelde.

maar, zoals ik al eerder zei is het verkopen van deze games illigaal, wanneer het copieen betreft, je kan daar problemen mee verwachten mocht je daar een echt handeltje in starten. beste is gewoon zelf even googelen naar een torrent van een game die je wilt, en die dan gratis downloaden. vaak heb je m dan nog sneller in huis dan wanneer je ervoor naar de winkel moet lopen, (als je tenminste een snelle verbinding hebt). en met een beetje mazzel heb je de game dan nog gedownload weken voordat hij uberhaupt ook maar ergens ter wereld te krijgen is, wanneer het een nieuwe release betreft.
dit klinkt als een grapje maar is echt waar, neem Far Cry2 bijvoorbeeld, die had ik zelfs 5( weken voordat hij in de winkels lag wereldwijd, of gedownload kon worden via steam ofzo)

leon

Waar download ik dat spel op een makkelijke manier. dus geen moeilijke rar
bestanden etc?

Laatst bewerkt door een moderator:
den niet dat t toegestaan is om hier op Help Mij links te geven naar torrents, maar je moet gewoon even googelen met Far Cry2 torrent en je krijgt hele waslijsten met torrent van deze game, (of bedoelde je niet deze game?)

over 'moeilijke' rars, dat valt reuze mee hoor. meestal krijg je zo'n torrent wanneer je m download binnen als een heleboel rar files. je hoeft dat enkel de eerste rar( dus de rar met het laagste nummer) te extracten. deze extract (pakt dan uit) dan alle andere rars uit in een iso file, of een soortgelijke file, en die moet je dan even mounten met deamon tools of een soort gelijke proggie, en dan kun je de game installen, (vergeet niet de crack te plaatsen die in 99 van de 100 keer wordt meegelevert.)
mocht je hier meer info over willen hebben dan moet je gewoon even googelen voor deze info, hij is echt heel simpel te verkrijgen. wees enkel wel bewust voor virussen etc, maar die kan je heel makkelijk voor zijn, gewoon even de reacties lezen op de torrent site, dan zie je snel genoeg of de torrent goed is, of dat een of andere leipo m vervalst heeft en er rottigheid in heeft geplaatst.:thumb:

leon

Ts heeft zelf nooit meer gereageerd in dit topic. Tevens gaan we nu een beetje de verkeerde kant op.

Ga hier een slotje op zetten voor er indedaad dingen gezegt gaan worden die hier niet zijn toegestaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan