PC spontaan in slaapstand na +/- 5 min.

Status
Niet open voor verdere reacties.

jordi81

Gebruiker
Lid geworden
24 jan 2008
Berichten
65
Hallo allemaal,

Ik heb het probleem dat mijn W7 32bit PC na ongeveer 5 min aan staan steeds terugvalt naar slaapstand.

Ik kan veel vinden over het wakker worden uit slaapstand en dat probleem heb ik al gehad en verholpen met MCE Standby Tool.
Daardoor weet ik ook dat er een manier is om de last wake te zien,
maar is er ook een manier om de last sleep te zien?! Daar kan ik niets over vinden.

Ik heb ook geen idee hoe het is gekomen...
Misschien na een Windows update. Misschien na het installeren van een PCI COM Poort, of misschien na het her installeren van de Asus software i.v.m. een log.iniis Lost melding na opstarten. (hier wil ik misschien ook nog wel een draadje over openen)

Ik heb De computer terug gezet na de laatste updates van de 23e en updater uitgeschakeld.
Ik heb alle Asus drivers geinstalleerd en ik heb het STBY Tool opnieuw geinstalleerd.
Ik heb zo'n HTML rapport gemaakt van powercfg waar ik niets mee kan...

Euhm....help? :d

Mvrgr,

Jordi
 
Ik geloof dat ik het al heb opgelost.

Ik had de Asus software opnieuw geinstalleerd en dat heeft de Asus Gateway in de startup gezet nog voordat het BIOS scherm op kwam. Mijn bluetooth muis en keyboard hadden nog geen functie dan en dan bleef dat aangeschakeld ofzo.

Toen ik 1 keer met een USB toetsenbord erin op sluiten drukte, kwam het niet meer terug. Ook niet in de startup.



Heel vreemd vind ik het wel eigenlijk.

Maar gelukkig is het weer iets te simpels gewoon.

grtz,

Jordi
 
Edit:

Asus Express Gate is uit te zetten in de BIOS.

Dat je het ff weet ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan