PC springt steeds uit, heel irritant

Status
Niet open voor verdere reacties.
Stonden die virussen/trojans allemaal in System restore of werd er ook een ander lokatie gegeven bij Housecall?

Crash, geen flauw idee...We konden het scannen ook niet afmaken omdat de computer na 20 min uitvalt

Nieuw probleem
Ik heb de computer geprobeert te formatteren, maar tijdens dit formatteren viel de computer uit :D. Ik kan de computer niet meer opstarten in windows XP, deze zal dan wel verwijdert zijn. Ik heb een opstart diskette gedownload van internet, maar formatteren lukte niet. Ik zal binnenkort een andere diskette proberen.

De problemen blijven maar komen :(

De computer is helemaal geformatteerd en de computer viel wéér uit!
We denken te weten wat nu de oorzaak is. Misschien is de ventilator kapot (hij zat los) waardoor de computer te heet werd. Hierdoor gaat de computer vanzelf uit.
We gaan de ventilator maken en laten jullie weten of dit de oplossing was!

###DE OPLOSSING IS GEVONDEN###

De ventilator was inderdaad kapot waardoor de computer niet gekoeld werd. De computer ging vanzelf uit als hij te heet werd. De virussen op de computer hadden (denk ik) niets te maken met het uitvallen van de PC.
Volgende keer dus eerst kijken of ventilator nog werkt voordat je de PC formatteert zodat virus weg is :D

Iedereen bedankt die mij heeft geholpen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan