pc springt uit en start terug op

Status
Niet open voor verdere reacties.

sandra-1

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Hallo,

Het is al enkele dagen bezig dat ik op het internet zit dat ineens mijn pc uitspringt en terug opstart zonder dat daar ook maar een aanleiding voor is. Na het opstarten doet hij uit zichzelf een schijfcontrole en als die klaar is en ik kom op mijn bureaublad dan komt er een ander schermpje waarin vermeld staat " het systeem is hersteld aan een ernstige fout. Er is een logboek vermelding van deze fout " Het rare is dat mijn pc meestal van s'morgens tot s'avonds opstaat en dat dit voorval maar is één keer per dag gebeurt voor de rest is alles ok. Wie kan mij zeggen aan wat dit zou kunnen liggen?

Groetjes, Sandra

Kijk eens op deze pagina dit gaat over jouw probleem:

http://www.morrowind.nl/cgi/forum/topic.asp?TOPIC_ID=4660

uw systeem ervaart een unrecoverable fout en reboot zich automatisch. Dit is een eigenschap van Vensters - niet de fout van het spel.

Hebt u het gebeurtenislogboek gecontroleerd om waarom het systeem zich te zien reboot? Het Comité van de Controle van Goto - > Administratieve Hulpmiddelen - > de Kijker van de Gebeurtenis.

Klik op de tak van het "Systeem", dan in de rechtse ruit, kijk onderaan de lijst in de "bron" kolom voor een "sparen stortplaats" gebeurtenis. Tweemaal klikken op dat om de gebeurtenisinformatie te bekijken. Post die informatie hier als u me het voor u wilt problemen oplossen.

Meest automatische reboots komen als resultaat van een bestuurdersprobleem voor. Zorg ervoor dat u hebt geïnstalleerd: Pak 1 van de dienst video, chipset en correcte bestuurder (de BESTUURDERS CHIPSET ZIJN zeer BELANGRIJK) DirectX9.0a om het even welke kritieke updates van Windowsupdate.microsoft.Com Sluit een andere open lopende programma's.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan