pc staat lang aan ('heel' de dag) *is dit gezond?*

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0190

Gebruiker
Lid geworden
30 sep 2008
Hola lui..
Sinds 2 weken ben ik aan t broadcasting op Justin.tv.
Dit doe ik dan van 22h tot 10h ongeveer.. *pc staat dus ook aan terwijl ik slaap*

Wanneer ik aan t broadcasten ben, is de cpu minstens 30%
Naast t broadcasten zit ik veel achter de pc en staat 'ie ongeveer 3h/dag uit..

Is dit gezond?

dank!

Een pc moet dat gewoon aan kunnen, zonder problemen.

Ik zou hem dan wel niet in de kamer zetten waar je slaapt, en een raam openzetten bij de PC, de PC maakt namelijk wel wat warmte

Ik zou hem dan wel niet in de kamer zetten waar je slaapt, en een raam openzetten bij de PC, de PC maakt namelijk wel wat warmte

hmm ik heb maar één kamer.. *en een badkamer*
en daar slaap ik dus ook in. maar waarom daar niet dan?
ik heb wel vaak mn deur open staan.. *kheb geen raam en woon op 11 hoog ^_^ weinig dieven*

op kantoor gaan de pc's bij ons nooit uit en na 3 jaar gaan ze eruit maar geen probleem mee.

hmm ik heb maar één kamer.. *en een badkamer*
en daar slaap ik dus ook in. maar waarom daar niet dan?
ik heb wel vaak mn deur open staan.. *kheb geen raam en woon op 11 hoog ^_^ weinig dieven*

het is niet helemaal gezond voor jou om een lopende computer naast je te hebben als je slaapt, en jen PC maakt veel warmte.

Laatst bewerkt door een moderator:
het is niet helemaal gezond voor jou om een lopende computer naast je te hebben als je slaapt, en jen PC maakt veel warmte.

waarvoor is t nie gezond om een lopende pc naast je te hebben als je slaapt??
de hoeveelheid warmte dat ie maakt, valt erg mee..

als ik slaap doe ik mn monitor uit en boxen helemaal zacht. *niet uit, want volgens mij heeft dat invloed op het geluid dat ik broadcast*
.. maar verder maakt pc alleen blauw licht en weinig geluid... weinig last van verder.. maar ik denk dat je iets met straling bedoelt.. qua gezondheid?

dank!

Ja zoiets bedoel ik ook

Voor de PC is het in ieder geval helemaal geen probleem:thumb:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan