pc starat niet meer op! zwart scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

jl131490

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2011
Zoals de titel al zegt, mijn computer start sinds gisteren niet meer op. Hij laat wel alle fans etc draaien maar hij geeft alleen maar een zwart scherm:confused: Iemand een idee? Alvast bedankt!:thumb:

6870 1GB Sapphire
8GB corsair 1600Mhz
x4 955 @3.4 ghz
Asrock 770 extreme 3
Coolermaster 460W

Ik heb even geprobeert 1 van mij 4gb ram modules eruit te halen en tot mijn verbazing ging hij gewoon aan :) alleen heeft iemand een idee hoe ik hem ook kan laten werken met de andere module erin?

[video=youtube;YKhCQmKAmEM]http://www.youtube.com/watch?v=YKhCQmKAmEM[/video]

Voer deze stappen eens uit

Waarom lezen jullie nou nooit de gebruiksaanwijzing voordat jullie pakken state-of-the-art spullen kopen???!!!

Waarschuwing 4:

4. Due to the operating system limitation, the actual memory size may be less than 4GB for the reservation for system usage under Windows® 7 / Vista TM / XP. For Windows® OS with 64-bit CPU, there is no such limitation.

Nieuwe Windows kopen, of geheugen verkopen dus... Duur!..

the knight ik begrijp je niet helemaal :P Volgens mijn weten heb ik windows 7 en werkte de 8 gb eerst wel ?

Dat had je er in je OS niet bijgezet! :P Plus de opmerking module verwijderd in je 2de bericht.

Toch de gebruiksaanwijzing goed lezen. Heb je 64bit Windows? Juiste geheugenslot?

Ik heb windows 7 64 bits maar maakt het uit of je ze in de blauwe of in de witte doet? lijkt me niet want eerst werkten ze gewoon ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan