PC start automatisch opnieuw op later blauw scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

Webz0r

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2006
Hey mensen
Als mijn pc even bezig is en ik ben met mediabestanden bezig dan had mijn pc de iriitante eigenschap om ineens opnieuw op te starten:confused: ik ben ff gaan rondneuzen en kwam hier uit en zag dat ik ff in de eigenschappen van deze compu dat vinkje uit moest zetten en kreeg vanaf toen een blauw scherm met een hele hoop tekst en de volgende technische info:

STOP: 0x0000008e (0xc0000005 0xbf9d6b55, 0xb97ed824, 0,00000000
atkdisp.dll adress bf9d6b55 base at bf9d4000 datestamp 43e956d1(kan ook een i zijn)

hopelijk kunnen jullie mij verder helpen!! alvast bedankt!

de "computer automatisch opnieuw opstarten" in deze compu/eigenschappen/geavanceerd/instellingen waardoor hij stopte met opnieuw opstarten maar met blauwe schermen aan kwam

Kijk eens of je tijdens opstarten op F8 te drukken in de veilige modus kunt komen en de pc terug kan zetten naar een punt dat hij wel goed werkte.

Ik vermoed dat je een probleem hebt met je geluidskaart,maar dat is voor latere zorg

Hoe haal ik mijn vorige instellingen terug in veilige modus?

Als je tijdens opstarten op F8 druk krijg je een zwart(dos scherm) te zien met een hoop test daar staat tussen laatst juiste instellingen(configuratie) die werkten,deze selecteren en op enter drukken

Ik denk eerder dat je je videokaartdrivers opnieuw moet installeren.
Wel oude eerst verwijderen.

Ja, want atkdisp.dll is een bestand van je videokaart-drivers.
Deinsteren via Software of dit programmaatje en opnieuw installeren van de nieuwste drivers wil wel eens helpen.

Problem fixed!:cool: Thanks mannen (of vrouwen)

Keep the good work goïng

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan