PC start na afsluiten opnieuw van zelf op

Status
Niet open voor verdere reacties.

Audass

Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2014
Besturingssysteem
MacIos
Beste PC gebruikers

voor eerst mijn beste wensen voor een voorspoedig 2015 met weinig computer-problemen.

Maar bij mijn PC stelde ik vast dat hij sinds enige tijd 15 sec na afsluiten opnieuw opstart. Is dit met behulp van enige software te verhelpen ?

Mvg

Audass

Hallo Audass. Ja dan begint het jaar op computergebied niet goed. Maar natuurlijk ook de beste wensen.

Wat heb je eigenlijk voor systeem. Ja pc, Maar is dit windows 7 of 8 of ??

Zie je onderin de afluitknop wel dus het woord afsluiten windows 7.

Wat heb je onlangs gedaan. Heb je updates geinstalleeerd. Systeemherstel overwegen.

Trek je USB (alleen Muis Toetsenbord, als je die hebt, mogelijk zit daar een foutje) eruit en kijk eens wat deze dan doet.

Sluit dan af met de powerknop.

Ga ook eens naar start, dan configuratiescherm, dan energiebeheer. Kijk daar eens bij het gedrag van de aan/uit knop bepalingen. stel dit dan in op afsluiten.

Succes.

Laatst bewerkt:
dank u manamana voor de tips.

Hier volgt verduidelijking. De gebruikte PC is oud en draait nog steeds op windows XP. Dit omdat ik deze PC enkel gebruik voor twee wetenschappelijke software-programma's, die enkel op windows draaien. IK sluit af door met de muis te klikken op "afsluiten" Ik heb onlangs niks belangrijks gedaan, daar ik probeer zo weinig mogelijk aan dit toestel te veranderen. Op de console staat achteraan een knop waarmede ik kan uitschakelen, de normaal gebruikte staat vooraan onderaan op de console.
Hoe kan ik systeemherstel uitvoeren ,aub ?

Misschien zijn deze verduidelijkingen nuttig ?

Mvg

Audass

Ja dat wist ik niet. Maar dat is een probleem. Je weet dat XP niet meer wordt ondersteund. Maar dat is voor mij niet van toepassing.:P

Dus dit proberen te tackelen Klik

Toch denk ik, als de updates niet meer komen, dat je steeds meer problemen krijg vooral als je online bent.

systeemherstel http://support.microsoft.com/kb/306084/nl

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan