PC start niet altijd door

• Onderwerp starter Onderwerp starter Satin
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Satin

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 sep 2011
Hallo,

Sinds een paar dagen start mijn computer niet helemaal goed door als ik hem aan zet.
Soms blijft het beeldscherm staan op het scherm waar je ziet welk moederbord je hebt en soms blijft het scherm zwart vlak voordat hij eigenlijk het scherm zou moeten laten zien waar staat dat hij Windows aan het opstarten is.
Gek genoeg als ik mijn computer dan reset of hem uit zet en weer opnieuw aan zet, dan start hij wel helemaal goed op en kan ik gewoon alles doen zoals normaal. Dit is niet altijd het geval, soms moet ik hem vaker uitzetten en opnieuw aanzetten.
Het 'power'-ledje brandt ook niet als hij niet goed doorstart, maar wel weer als hij eenmaal goed op is gestart.

Waar zou dit aan kunnen liggen? Het lijkt me niet goed dat hij niet altijd opstart.
Hopelijk kan iemand mij helpen! Alvast bedankt voor suggesties :)

Groetjes,
Margo

Hoi,

Welkom op Helpmij,

Als ik het zo lees heeft je voeding last van opstart problemen , misschien iemand of zelf in het bezit van een voeding om te proberen

Bedankt voor je reactie. Lijkt me zeer waarschijnlijk, ik ga even kijken of ik een andere voeding kan regelen om te testen. Bedankt! Ik laat weten wat er uit komt :)

Nou, zojuist eindelijk de tijd gehad om een andere voeding in mijn pc te plaatsen. Heb mijn computer nu twee keer aangezet en weer afgesloten en beide keren zonder problemen! :D en hij start ook weer zo snel op als ik gewend ben, dus ik denk dat we met zekerheid kunnen zeggen dat het aan mijn voeding heeft gelegen. Ik ga zo met mijn (kapotte) voeding terug naar de computerwinkel, want volgens mij moet er nog wel garantie op zitten en anders heb ik sowieso een nieuwe nodig :P

Hartstikke bedankt voor de hulp! :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan