pc start niet , beschadigd of niet gevonden bestand.

Status
Niet open voor verdere reacties.

pc-devil

Gebruiker
Lid geworden
25 sep 2003
heeej

Mijn computer doe ik vanmiddag aan en ik krijg opeens geen beeld dus ik denk wat is dat nou :confused: toen heb ik de computer maar gereset en toen kreeg ik weer beeld.
Ik kreeg toen de foutmelding
---------------------------------------------------------------
Windows kan niet starten want heeft een beschadigd of een niet gevonden bestand
<windows-hoofdmap>-system32\hall.dll
Installeer het bestand opnieuw om het probleem te verhelpen.
----------------------------------------------------------------

Nou ik heb al aardig wat geprobeert nu , heb de WinXp cd erin gedaan geboot met cd-rom en toen met F2 geprobeert automatische systeem herstel te doen maar er werdt om diskette gevraagt die ik niet heb dus kom ik er niet verder mee met dat.
Ik las net ook dat dan je hele Hd wordt geformatteerd , klopt dat?
Ik hoop dat iemand met een oplossing kan komen om dit probleem te verhelpen.
En me Hd formatteren vind ik niet echt fijn ben ik weer me mp'3 kwijt .....is al 2x gebeurt toen zo'n 1500 nummers kwijt :8-0: is niet echt leuk.
Heb nu al het dubbele dus lijkt me beete k*t als alles weer weg is :rolleyes: .
Naja alvast dan bedankt voor de reacties.

nou het lukt niet echt.
Ik krijg de meldingen dat de map windows er niet is en dat de toegang geweigerd is als ik Expand E:\i386\hal.dl_ c:\windows\system32\hall.dll typ.
Met knppix heb ik wel degelijk de map windows gezien dus ik begrijp em niet helemaal.

Ik kom dus nog niet verder.:(

Geplaatst door pc-devil
nou het lukt niet echt.
Ik krijg de meldingen dat de map windows er niet is en dat de toegang geweigerd is als ik Expand E:\i386\hal.dl_ c:\windows\system32\hall.dll typ.
Met knppix heb ik wel degelijk de map windows gezien dus ik begrijp em niet helemaal.

Ik kom dus nog niet verder.:(

Doe je precies wat er staat?? Toegang geweigerd zou je als Administrator namelijk niet mogen krijgen.

Ik heb alles gedaan zoals er stond alleen 1 ding was er niet , dat ik de optie 1 moest kiezen want ik kreeg helemaal geen scherm met keuzes.
Ik heb gister dus de cd van win Xp + Sp1 erin gedaan en toen nieuwe installatie maar ik zie dat mijn bestanden er gewoon nog in staan , hoort dat ook of ehm :eek: .
Ik wil Sp2 erop zetten want dat ging eerst via internet via de windows update centrum en me audio codecs downloaden en video codecs enz. maar via internet werkt Sp2 niet , hij zegt dat ik een illegale versie van windows heb ofzo :S klopt niets van.
Voordat dit gebeurde kon ik het nog wel installeren.
Dus ik krijg die computer wel weer al aan en dan ook nog eens op internet (dat is alweer iets :D) alleen al de programma's enzo die staan nog wel in program files dus ik dacht nou dan moeten ze nog werken ook.
Bij Winamp krijg ik dan bijv een foutmelding :
De Toepassing of DLL-bestand C:/Program Files/winamp/plugins/in_cdda.dll is geen geldige windows-kopie. Controleer dit op uw installatie diskette.

Moet ik nu gewoon geluids drivers installeren lijkt mij?
want dat is nog niet gebeurt maar dan zou het programma'tje toch wel gewoon werken maar niet kunnen afspelen lijkt mij.
En er is nog 1 ding , al mijn documenten die in de map Mijn Documenten zat kan ik niet meer terug vinden en de mappen die ik op het bureaublad had staan met alle programma's + codecs + drivers die ik had is ook verdwenen , dus kan alles opnieuw downloaden zeker?
Me Hd zit nu nog even vol als eerst dus moet het toch ergens nog op de Hd staan lijkt mij.:confused:
naja anders kijk ik wel verder en dan is er niets anders dan Format :C :(
maar dan werkt wel alles weer en gelukkig doet nero het wel dus als et niet anders kan , dan kan ik me belangrijke dingen even branden :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan