pc start niet door

Status
Niet open voor verdere reacties.

jabadoe

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 feb 2011
goedendag allemaal.

Mijn pc is op een gegeven moment vastgelopen. Heb toen opnieuw opgestart, nu start hij wel op tot aan het windows laden scherm dat duurt een paar tellen en dan loopt dat balkje vast. Dus geprobeerd om met de laatst bekende configuratie te werken deed ie ook niets, en helaas voor mij ook de veilige modus was niet te bereiken. Daarna dus maar gedacht aan de HP recovery deze voerde hij wel uit maar na de herstart nog altijd dezelfde problemen.

Voor zover ik mij dus nog kon bedenken alles gedaan wat er te doen viel.

Dus besloot ik windows xp er maar opnieuw te installeren, deze start hij wel op dus ik was happy tot het moment dat hij klaar was met het alden van de bestanden slaat het scherm op zwart met het wel bekende knipperende streepje.

Op dit moment kan ik met mijn pc dus geen kant op, wie heeft er een idee wat ik kan doen en/of wat er met mijn pc aan de hand is.

Met vriendelijke groet

Arnold

Hoi,
welkom op Helpmij.nl
hoe oud is je pc? Kun je ons wat meer info geven? (merk/type e/o serienr.)
Dat knipperend streepje duidt meestal op een geheugenprobleem of een lege/lekkende CMOS-batterij. Wat je kunt doen is het volgende: haal de stroom v.d. kast af en maak 'm open,haal eerst 1 geheugenreepje eruit en start je pc, Start hij nog niet haal dat andere reepje eruit en plaats die ene terug (evt. in een ander slot, ervan uitgaand dat je meerdere reepjes hebt).
Maar geef eerst zoveel mogelijk info over je pc evt. d.m.v. PcWizard.
Succes.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan