Hallo alemaal
ik zit met een probleem namelijk de pc start niet meer door
ik zat een beetje email te checken en op het web te sufen tot opeens alles uitviel het geluid en beeld , de fans alles draaide nog wel
in de computer klong opeenz een hele bak met herrie het was een fan die opeen loeihard ging ik denk van de voeding of van de grafische kaart
toen heb ik hem uitgezet en na 30 minuten weer aangezet
en er gebeurde niks alle fans liepen wel etc maar hij starte niet door na de bios etc
en je ziet de hddled 1 keer knipperen en verder niks
ik heb geprobeerd alles kabels los alle harde schijfen los grafishe kaart en alles 1 voor een weer aansluiten .
maar het mocht niet baten
dit zijn de specificatie van de pc hij is nog redelijk nieu ik heb hem 2 maanden geleden inmekaar gezet
Amd fx-8 core black edition
gigabit 990xa-ud3
kingston 8gb hyperx 1600 mhz
en een nvidia geforce gtx 560
ik zit met een probleem namelijk de pc start niet meer door
ik zat een beetje email te checken en op het web te sufen tot opeens alles uitviel het geluid en beeld , de fans alles draaide nog wel
in de computer klong opeenz een hele bak met herrie het was een fan die opeen loeihard ging ik denk van de voeding of van de grafische kaart
toen heb ik hem uitgezet en na 30 minuten weer aangezet
en er gebeurde niks alle fans liepen wel etc maar hij starte niet door na de bios etc
en je ziet de hddled 1 keer knipperen en verder niks
ik heb geprobeerd alles kabels los alle harde schijfen los grafishe kaart en alles 1 voor een weer aansluiten .
maar het mocht niet baten
dit zijn de specificatie van de pc hij is nog redelijk nieu ik heb hem 2 maanden geleden inmekaar gezet
Amd fx-8 core black edition
gigabit 990xa-ud3
kingston 8gb hyperx 1600 mhz
en een nvidia geforce gtx 560