pc start niet goed op

• Onderwerp starter Onderwerp starter Meg
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Meg

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2005
Hallo

Mijn pc start niet goed op. Het bureaublad verschijnt en soms ook de werkbalk maar je kunt niets bij start aanklikken omdat de muis in een zandloper verandert. Wel is via via internet bereikbaar en ook de programma 's werken.

Het is een dell pc en het besturingssysteem is XP media center. Ik heb al verschillende virusscans ea laten draaien het probleem is nog steeds niet opgelost. Wie weet wat het zou kunnen zijn en wat ik moet doen. Alvast bedankt!

Groetje

Meg

hoi dnties,

het heeft niet geholpen, weet je nog wat anders?

alvast bedankt!

Er kan zoveel niet kloppen :(

Misschien het beste als je eerst gaat kijken of er geen trojans of andere ellende op je pc staan. Kijk hier voor enkele zaken die je kunt doen hieromtrent.

Tijs.

Er kan zoveel niet kloppen :(

Misschien het beste als je eerst gaat kijken of er geen trojans of andere ellende op je pc staan. Kijk hier voor enkele zaken die je kunt doen hieromtrent.

Tijs.

hoi tijs,

ik heb een scan gedaan met mbam, en combofix (heeft een vriend gedaan), avg scan gedaan en een online scan van eset.

Laatst bewerkt:
Is lastig... Laat ik het zo zeggen: De mogelijke redenen zijn zo divers dat het vanuit het forum teveel 'woorden' zou kosten, vrees ik.

Als je er prijs op stelt kan ik wel enkele zaken met 'hulp-op-afstand' op je pc bekijken. Ben je daar akkoord mee, klik dan op mijn schuilnaam links van dit bericht, en kies voor "Stuur e-mail naar dnties".
Zet daar dan je e-mail adres, evt. MSN-naam (als je MSN hebt) en ook een tel. nummer in. Ik kan het dan zo met je regelen dat ik de pc op afstand even overneem en enkele zaken kan uitzoeken. Ik zal dan naar het forum terugposten wat er onderzocht is en of dat geholpen heeft.

Tijs.

Ja dat is goed wil je dit nu doen? Want ik ben nu bij een vriendin waar de pc staat dan geef ik haar telefoonnummer.

Natuurlijk, stuur maar een e-mail via het klikken op mijn schuilnaam en dan kiezen voor "Stuur e-mail naar dnties".

Tijs.

Melding van wat er op de pc aan de hand leek te zijn:
1. Nieuwe snelkoppelingen maken was niet mogelijk (zandloper)
2. Klikken op Taakbalk en Start knop was niet mogelijk (zandloper)
3. Taakbeheer deed het nog wel
4. Permanent de melding dat er nog iets aan het installeren was vanuit de topic-starter's account, dus deïnstalleren van software was niet mogelijk.
5. Geen vreemde zaken gezien in de Opstarten groep van het gebruikersaccount.

Onder een geheel nieuw account geen problemen. Daarin Mijn Documenten, e-mail, e-mailaccounts en Favorieten geïmporteerd. Oude account hernoemd ter onderscheid met het account dat nu gebruikt wordt.

Probleem zat dus in het gebruikersprofiel van de topic-starter. Met het inrichten van een nieuw gebruikersaccount dit probleem opgelost.

Tijs.

Tijs, Ik heb het email account kunnen instellen en het werkt.
Dank voor je hulp! Geweldig dat je dat hebt willen doen.

Mede namens mijn vriendinnen Kitty en Carla!

Een hartelijke groet,

Meg

Fijn dat je blij bent met het resultaat, en bedankt voor de terugmelding.

Graag nog even aangeven dat de vraag is opgelost. Klik daarvoor op "Vraag is opgelost" in het vakje "Status van de vraag", iets verder naar beneden rechts op deze webpagina.

Tijs.

bedankt tijs!

mooi dat het is opgelost trijnie en kitty (en mam....).

weer wat geleerd.

groeten

matthijs

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan