pc start niet helemaal op

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rud06

Gebruiker
Lid geworden
22 aug 2008
Berichten
115
Als ik mij pc opstart, begin het op te starten,en op de helft stop het. de icoontjes op de monitor komen te voorschijn,en het klokje rechts beneden,dan hou het op. het muispijltje beweegt wel maar niks waar ik op klikt reageert.ik hoor alleen de ventilator draaien, maar niks reageer meer.
hoe kan ik dit oplossen? dit probleem treed spontaan op ik heb niks verandert ofzo.
 
Hoi,

probeer eens op te starten in veilige mode.(F8)
En check dan eens je c-schijf misschien staar die bomvol.
Ikzelf heb het ook gehad en na e.e.a. gewist te hebben kon ik
terug normaal opstarten en eens grote kuis houden zodat alles weer vlotjes liep.


groetjes
 
Hoe lang heb je er al last van?Je kan ook dit proberen:
In Veilige Modus opstarten(dit kan lang duren, soms wel 5-10 min.)
Probeer daar een Systeemherstel uit te voeren naar een datum toen je nog geen last van het probleem had.
Succes:thumb:!
 
hoi
ja in veilige modus start het normaal op. en die is niet vol hebt bijna niks op, die echt ruimte in beslag nemen. en wat bedoel je met grote kuis houden? misschien kan ik daar wat mee,want voordat het niet helemaal opstarten ,liep het ook erg trag.
alvast bedankt.

Gr. Rud



Hoi,

probeer eens op te starten in veilige mode.(F8)
En check dan eens je c-schijf misschien staar die bomvol.
Ikzelf heb het ook gehad en na e.e.a. gewist te hebben kon ik
terug normaal opstarten en eens grote kuis houden zodat alles weer vlotjes liep.


groetjes
 
ja dit probleem treed een dag of drie geleden op. en in veiligee modus start het normaal op.
Systeemherstel heb ik al geprobeert,maar heeft niet geholpen.
bedankt voor je reactie.

Gr.Rud


Hoe lang heb je er al last van?Je kan ook dit proberen:
In Veilige Modus opstarten(dit kan lang duren, soms wel 5-10 min.)
Probeer daar een Systeemherstel uit te voeren naar een datum toen je nog geen last van het probleem had.
Succes:thumb:!
 
Misschien starten er allerlei processen mee op tijdens de opstart.
Dit kan de systeemstart erg vertragen natuurlijk. Als je denkt dat hij volledig opgestart is
druk dan eens control-alt-delete in en zie op het tabblad processen hoeveel er draaien.Dat zie je in de linkeronderhoek.
Wat betreft die grote kuis draai eens ccleaner en regseeker.Dit zijn freeware progjes die je makkelijk vind op het net en allerlei overbodige bestanden verwijderen.


groetjes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan