Pc start niet meer door

Status
Niet open voor verdere reacties.

dr_Snuggels

Gebruiker
Lid geworden
11 jul 2004
Berichten
46
Gisteren heb ik weer eens een poging gedaan om sp2 te installeren, echter deze gaf op een gegeven moment aan dat de update mislukt was. Hierna nog een keer geprobeerd en lukte ook niet. Daarna had ik opstartproblemen met de pc en heb toen systeemherstel gedaan ...
Echter nu start de pc winxp niet meer op.....
Tijdens het opstarten van xp staat er ook niet meer in het opstartscherm welke editie erop staat...
Als het schermpje van WindowsXp uit beeld is gaat hij steeds weer opnieuw opstarten....ook in veilige modus doet hij dit...
Ik heb hem ook al opgestart met de instalcd van windows en dan de herstelconsole gestart, hiermee heb ik chkdsk al gedraaid en deze vindt geen problemen..

HELP HELP HELP :( :eek: :(
 
Een orginele versie van XP of een kopietje.
Bij een kopietje kun je sp2 niet installeren.
Als deze blijft doorstarten ook in de veilige modus dan denk ik dat je opnieuw moet installeren.
 
Ik heb een originele versie van Xp op de pc staan.....
Ik had ook al gedacht om eventueel xp opnieuw te installeren, maar ik lees hierover dat je dan de inhoud van " mijn documenten " kwijt bent.... en das nie zo leuk ...
Is er dan geen andere mogelijkheid om het probleem te herstellen ????
:( :(
 
heb je tijdens het opstarten al eens gedrukt op f8 en dan kiezen voor laatst bekende werkende configuratie.
 
Ja heb ik ook al geprobeerd blijft hij ook steeds rebooten....
Maar er moet toch ergens een file zijn die dit rebooten veroorzaakt ????
Of een parameter in een opstartfile ???
Weet jij wat voor bestanden verantwoordelijk zijn voor het opstarten ??? Misschien dat ik daar iets in kan vinden ????
 
helaas daar kan ik je geen antwoord opgeven, weet ik niet.
 
Ik heb ook al geprobeerd om de map mijn documenten te kopieren in de herstelconsole, maar dat gaat helaas ook niet :( :( :(
Wat is Xp toch eigenlijk een kloote OS je kunt er niks mee als je problemen hebt....:( :( :evil: :evil:
 
Is er ook geen mogelijkheid om via netwerk in de pc te komen, zodat ik in elk geval de map "mijn documenten"
kan veiligstellen voordat ik XP opnieuw installeer ????
 
Je zou de harde schijf nog in een andere pc kunnen hangen (als slave) en zo je documenten kopieren naar een veilige plek.
 
Ja ik ben nu bezig de bestanden via een andere pc te kopieren....:(
Is het eigenlijk mogelijk om een systeemherstel te doen op die schijf via een andere computer, de bestanden van de herstelpunten die mogelijk zijn staan er namelijk wel op ....:cool:
 
Geplaatst door dr_Snuggels
Is het eigenlijk mogelijk om een systeemherstel te doen op die schijf via een andere computer (...)
Lijkt me niet, ik dacht dat je alleen systeem herstel kunt doen op de pc waar ze ook gemaakt zijn.
 
Geplaatst door puppie
Een orginele versie van XP of een kopietje.
Bij een kopietje kun je sp2 niet installeren.
Als deze blijft doorstarten ook in de veilige modus dan denk ik dat je opnieuw moet installeren.

ik heb ook geen originele windows xp en tog heb ik SP2 kunnen installeren:p ik heb alle updates en alle beveiligingen van xp trouwens:p automatische update gaat trouwens ook
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan