Bij terugkomst van vakantie een leuke verassing.. pc start niet meer op! mooi blauw scherm.
melding:
c000021a {onherstelbare systeemfout}
het systeemproces windows logon process is onverwacht afgebroken
de status: 0xc0000135 (0x00000000 0x00000000).
het systeem is afgesloten.
dus ik denk... veilige modus! F8
dan kom ik in het Boot Menu?
Harddisk
>> Ch2 M. : ST3160212AS
>> USB_HDDO : ST340012A
>> Bootable Add-in Cards
CDROM
>> Ch0 M. : _NEC DVD_RW ND-3550A
Realtek Boot Agent
de pc is een Packerd Bell IMEDIA 3650 AIO
Windows vooraf geinstalleerd, dus geen xp herstel cd. Wel F11 functie, herstelprogramma. windows herstel werkt niet, kom ik uit op blauw scherm.
kan wel gedeeltelijk of geheel systeemherstel doen, maar wat hou ik dan over van al mijn bestanden die er op staan? Niet geheel onbelangrijk, gezien er twee boeken op staan die ik zelf heb geschreven en nog wat andere belangrijke excell en wordbestanden, en niet te vergeten al mijn e-mail...
Wie kan mij helpen om toch in de veilige modus op te starten, of om op een of andere manier mijn data veilig te stellen?
Jose
melding:
c000021a {onherstelbare systeemfout}
het systeemproces windows logon process is onverwacht afgebroken
de status: 0xc0000135 (0x00000000 0x00000000).
het systeem is afgesloten.
dus ik denk... veilige modus! F8
dan kom ik in het Boot Menu?
Harddisk
>> Ch2 M. : ST3160212AS
>> USB_HDDO : ST340012A
>> Bootable Add-in Cards
CDROM
>> Ch0 M. : _NEC DVD_RW ND-3550A
Realtek Boot Agent
de pc is een Packerd Bell IMEDIA 3650 AIO
Windows vooraf geinstalleerd, dus geen xp herstel cd. Wel F11 functie, herstelprogramma. windows herstel werkt niet, kom ik uit op blauw scherm.
kan wel gedeeltelijk of geheel systeemherstel doen, maar wat hou ik dan over van al mijn bestanden die er op staan? Niet geheel onbelangrijk, gezien er twee boeken op staan die ik zelf heb geschreven en nog wat andere belangrijke excell en wordbestanden, en niet te vergeten al mijn e-mail...
Wie kan mij helpen om toch in de veilige modus op te starten, of om op een of andere manier mijn data veilig te stellen?
Jose