PC start niet meer op, help!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Skiezo

Gebruiker
Lid geworden
17 jun 2007
Hallo, ik heb sinds vandaag problemen met mijn PC. Als ik hem opstart krijg ik meteen een zwart beeld met witte letters. Er staat het volgende: Klik hier om windows normaal op de starten. Klikken lukt zowiezo niet, want het moet met pijltjes. Daarmee lukt het dus ook niet. Het zit gewoon helemaal vast en ik kan geen enkele kant op. Wat moet ik doen mensen, aub help mij :P Alvast heel erg bedankt :thumb: Graag in makkelijke taal :)

Laatst bewerkt:
Heb je toevallig een tgoetsenbord met usb aansluiting dan moet je dit instellen in je bios zodat die hem tijdens het opstarten ook ondersteund staat vermioedelijk uitgeschakeld.
Een toetsenbord met ps2 aansluiting kun je ook even tijdelijk aansluiten.
Dan kun je met je toetsenbord door het menu scrollen wat er nu verschijnd

Mijn toetsenbord en muis werken prima, maar ik zal het proberen. Ik denk toch dat het aan het systeem ligt dat ik niks kan doen ;-) Ik reageer meteen als ik me andere toetsenbord en muis gebruikt heb..

Nope, het blijft vast. Ik kan nergens heen.. Wat moet ik doen mensen, help! Ik wil mijn PC best herinstalleren, maar ik wil mijn liedjes en bestanden houden. Kan dat? :(

Hij was toch nog niet opgestart?

Zoja: als je in een netwerk zit, en hij is al zodanig opgestart, dan kun je de bestanden daarvandaan kopiëren.

Hij gaat wel aan, maar ik krijgt dit:

Klik hier om windows normaal op de starten.

Ik kan die functie niet aanklikken

Als ik op delete druk, krijg ik een blauw schermpje met allemaal codes. Wat moet ik doen mensen AUB HELP :D

Ik heb hem geformateerd, kon het maar niet oplossen, toch bedankt allemaal ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan