Hallo,
Ik heb een Asus P5N32-E SLI mobo en was bezig met me nieuwe geheugen te instaleren, na een nieuw setje in de winkel gekocht te hebben werkte deze niet dus dacht ik "laat ik mijn bios eens update" van de 2de bios waren het er nog 5 stappen naar de recente versie dus ik aan de slag.
Begon bij patch, 1103.. daarna deed 1201.
Deze verhielp me probleem niet en ik ging verder, patch 1401.
Hij was klaar met update via zflash 2 van asus. en me pc ging rebooten.
Nu bleef me scherm zwart en me pc draaide, er gebeurde niks. na ongeveer 5 min was me beeldscherm onderhand al in standby en heb ik de pc uit gezet.
Opnieuw opstarten deed hij ook alles draaide maar ik kreeg nooit beeld.
Komt er dus op neer dat me pc in coma is... hij leeft maar doet geen **** meer.
Kan iemand mij hier helpen om me pc weer normaal te laten doen of moet ik asus gaan aanklagen door hun bios versies
groeten danny
Ik heb een Asus P5N32-E SLI mobo en was bezig met me nieuwe geheugen te instaleren, na een nieuw setje in de winkel gekocht te hebben werkte deze niet dus dacht ik "laat ik mijn bios eens update" van de 2de bios waren het er nog 5 stappen naar de recente versie dus ik aan de slag.
Begon bij patch, 1103.. daarna deed 1201.
Deze verhielp me probleem niet en ik ging verder, patch 1401.
Hij was klaar met update via zflash 2 van asus. en me pc ging rebooten.
Nu bleef me scherm zwart en me pc draaide, er gebeurde niks. na ongeveer 5 min was me beeldscherm onderhand al in standby en heb ik de pc uit gezet.
Opnieuw opstarten deed hij ook alles draaide maar ik kreeg nooit beeld.
Komt er dus op neer dat me pc in coma is... hij leeft maar doet geen **** meer.
Kan iemand mij hier helpen om me pc weer normaal te laten doen of moet ik asus gaan aanklagen door hun bios versies

groeten danny
Laatst bewerkt: