pc start niet meer op na het updaten van windows xp sp2

Status
Niet open voor verdere reacties.

aerox19wierie

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 mei 2008
Hallo ,

Ik heb een paar problemen met mijn pc het gaat om een compaq evo D300.
-Windows xp pro sp1
-Intel pentium 4 1.7GHZ
-160GB hardeschijf.

Ik heb vorige week een nieuwe hardeschijf gekocht omdat er nog geen harde schijf in de computer zat.

dus ik heb windows xp pro erop geinstalleerd en daarna wou ik het updaten naar sp2 alles gaat goed totdat de update klaar is en ik het opnieuw moet opstarten dat gedaan komt de pc tot het laatbalk scherm van windows xp en daarna als het laden klaar is krijg ik een zwarte scherm en blijft de computer aan maar mijn scherm valt uit en geeft aan ''no signal'' dus dat betekend dat mijn scherm gewoon uit staat dat krijg ik ook gewoon als mijn computer uit is en als ik me scherm aan heb staan. Maar het punbt is dat ik helemaal niet weet hoe ik sp2 nu moet installeren.

Wie kan mij a.u.b. helpen :confused:.
Bedankt voor de moeite ;):thumb:

ik denk dat je iets van je videokaartkabeltje hebt geraakt bij het plaatsen van de nieuwe harddisk, loop even alle kabels na en probeer het opnieuw:thumb:

ik denk dat je iets van je videokaartkabeltje hebt geraakt bij het plaatsen van de nieuwe harddisk, loop even alle kabels na en probeer het opnieuw:thumb:

Ja alles zit helemaal goed erin alle kabels etc. maar als ik windows xp installeer dan doet sp1 het helemaal goed maar klan het ook updaten sp2 alleen wanneer ik dan mijn pc moet opnieuw opstarten na die update komt die niet verder dan de laadscherm of te wel daarna valt de scherm uit.:confused:

:thumb:

heb je dan al eens sp3 geprobeert?

wel raar dat het met sp1 wel lukt maar niet met sp2 :confused:

hoeveel ram geheugen heeft die pc eigenlijk?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan