Hallo,
Ik heb al meerdere problemen gehad met elke Windows-computer ik heb gehad... steeds heb ik het zelf kunnen oplossen... maar nu zit ik echt vast... daarom heb ik me geregistreerd op deze website.
Ik heb het volgende systeem:
een Medion PC (van Aldi)
Intel Core Duo Quad CPU Q6600 @ 2,40Ghz
3Gb geheugen
500Gb hard disk
nVidia GeForce 8600 GT @ 1518Mb Videokaart
Draait momenteel Windows Vista en Ubuntu
Het probleem:
Na de installaties van de laatste 10 nieuwe updates van Windows... zoals ik elke keer doe start ik de pc terug op... echter deze loopt van vanaf de eerste seconde vast.
Mijn pc geeft bij het opstarten eerst het logo van Intel weer... sinds de installatie van de updates blijft hij steken op dat logo. Hij gaat niet verder... en het is verdacht stil in de pc.
De toetsen F5 en/of F8 werken niet...
ik kan niet opstarten vanaf cd (zover geraakt hij niet)...
ik kan Ubuntu ook niet opstarten...
ik geraak niet in de Bios...
met andere woorden, ik kan niets doen !! :evil:
Wie heeft een idee hoe ik deze pc terug aan de praat krijg ???
Als er geen belangrijke bestanden opstonden had ik hem allang uit het raam gegooid (4 verdiepingen hoog)... want nu ben ik echt razend op windows !
Alvast bedankt.
Ik heb al meerdere problemen gehad met elke Windows-computer ik heb gehad... steeds heb ik het zelf kunnen oplossen... maar nu zit ik echt vast... daarom heb ik me geregistreerd op deze website.
Ik heb het volgende systeem:
een Medion PC (van Aldi)
Intel Core Duo Quad CPU Q6600 @ 2,40Ghz
3Gb geheugen
500Gb hard disk
nVidia GeForce 8600 GT @ 1518Mb Videokaart
Draait momenteel Windows Vista en Ubuntu
Het probleem:
Na de installaties van de laatste 10 nieuwe updates van Windows... zoals ik elke keer doe start ik de pc terug op... echter deze loopt van vanaf de eerste seconde vast.
Mijn pc geeft bij het opstarten eerst het logo van Intel weer... sinds de installatie van de updates blijft hij steken op dat logo. Hij gaat niet verder... en het is verdacht stil in de pc.
De toetsen F5 en/of F8 werken niet...
ik kan niet opstarten vanaf cd (zover geraakt hij niet)...
ik kan Ubuntu ook niet opstarten...
ik geraak niet in de Bios...
met andere woorden, ik kan niets doen !! :evil:
Wie heeft een idee hoe ik deze pc terug aan de praat krijg ???
Als er geen belangrijke bestanden opstonden had ik hem allang uit het raam gegooid (4 verdiepingen hoog)... want nu ben ik echt razend op windows !
Alvast bedankt.
Laatst bewerkt: