PC start niet meer op na vervangen batterij op moederbord

Status
Niet open voor verdere reacties.

Captainsparrow

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2010
Hoi iedereen, mijn vader zijn pc start niet meer op nadat de batterij werd vervangen op het moederbord. Het opstarten begint met hevige ventilatie activiteiten (zoals normaal) maar dan is er geen doorstart naar Bios of windows. Het enige wat gebeurt is tuuuut..... tuuuut..... tuuuut.... etc...

Het getuut komt vermoedelijk omdat er een kabeltje of geheugenreepje los is geraakt, dan wel bij het weer aansluiten van de pc is een kabel niet goed -genoeg- bevestigd (monitorkabel?).

Vanzelfsprekend is het baterijtje op de juiste wijze geplaatst +/- ..................?

Mocht dit nu allemaal 'goed' zitten, dan horen we graag over welk 'merk' Bios we het hebben én hoeveel piepjes en of deze lang of kort van toon zijn en / of afwisselend. Deze laatste 2 vragen hoef je allen maar te beantwoorden als de rest oké is. (de eerste regels en de 'batterijregel' eerder in dit bericht.)

Wat was de reden dat de batterij werd vervangen?

Laatst bewerkt:
Hoi,

na een grondige check-up heb ik net gezien dat er inderdaad 1 geheugenlatje niet lekker zat! Dit zal dus nu wel opgelost zijn.

Los hiervan... weet iemand waar ik volgende case fan zou kunnen bestellen?

2014-07-04 18.22.37.jpg

Het heeft een witte 3 punts connectie...

ok Bedankt... ik zoek wel even... hopelijk kan ik het in Belgie vinden :-)

Bedankt voor uw hulp hoor!!

Grtjs,
Captainsparrow...

Moet het persé dezelfde zijn? er zijn veel vervangende koelers ..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan