pc start niet meer op

Status
Niet open voor verdere reacties.

robertaerox

Gebruiker
Lid geworden
10 sep 2004
Berichten
5
ik heb een probleem met mijn pc telkens als ik hem opstart dan gaat alles goed totdat, hij bij het scherm komt waar je normaal een gebruikersaccount kan kiezen (nadat je bijvoorbeeld je computer op stand by hebt gehad), als ik dan op mijn account klik dan gaat hij ongeveer 1 sec. naar het bureau blad, en meld zich daarna direct weer af naar het vorige scherm en kan ik weer mijn account kiezen en dat gaat zo maar door.

weet iemand mischien wat het kan zijn en wat ik er aan kan doen, alvast bedankt.
 
Welkom op Helpmij!

Probeer eens op te starten van de windows xp cdrom (wel bootvolgorde aanpassen in het Bios).

Dan optie herstellen kiezen.
 
bedankt voor je reaktie maar ik heb bij mijn computer niet meer de originele cd-rom (van xp home) voor het opnieuw installeren. maar heb nu xp prof en die kan ik geloof ik niet zomaar opnieuw instaleren via de bios, omdat ik via norton ghost de reboot disks of zo heb gecreerd en daardoor wel een stuk of 8 cd-roms heb .
 
o ja wel heb ik een boot disk bestand voor xp pro gedownload, want dat moest hetzelfde effect hebben als de originele maar dat probeer ik wel even uit.
 
ik heb alles nu geprobeerd wat ik op deze en andere forums ben te weten gekomen maar hij blijft het doen , ik kan mijn computer niet eens in de veilige modus of wat dan ook opstarten want F8 blijkt niet te werken, en dat met 2x ctrl+alt+del lukt wel maar als ik dan het wachtwoord intoets dan doet hij weer gewoon hetzelfde.

zou ik er mischien het beste een andere harde schijf in kunnen zetten of deze formatteren in een andere computer, want met mijn eigen is niks meer te beginnen.
 
Misschien moet je hier eens kijken.

Kan zijn dat je daar de oplossing vind.
 
dank je voor je reaktie maar ook daar kan ik er niet uitkomen ik heb net even mijn herstel floppy geprobeerd maar die vraagt dan na een een tijdje om een ''master cd 1'' maar deze heb er niet bij.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan