Heb nogal een groot probleem zal bij het begin starten
1/ Heb aantal weken geleden last gehad van een virus die heel mijn pc overhoop heeft geholpen Na veel werk en antivirussen begon hij terug te werken
Maar bij sommige programma's viel hij gewoon uit en herstartte gewoon
Hij gaf toen een een ernstige foutmeldingen aan --> dit lag aan een onbekend apparatuur ?? maar kon deze niet herstellen
2/ Na 14 dagen verlof kom ik terug thuis en start mijn pc op
Ik kon heb niet meer afzetten elke keer ik afsloot herstartte hij gewoon weer met ernstige foutmelding die niet kon gerepareerd worden
3/De dag erna probeerde ik weer en toen liep hij vast
Ik reboot en sindsdien start hij niet meer op en blijft hij hangen op het eerste scherm met de naam van mijn moederbord Mercury
Kan niet naar bios gaan of opstarten met mijn cd rom van windows
Wat moet ik nu doen is mijn harde schijf naar de ***
Wat dan steek ik een nieuwe en installeer ik hem gewoon
Of is er iets anders stuk
Dank bij voorbaat
1/ Heb aantal weken geleden last gehad van een virus die heel mijn pc overhoop heeft geholpen Na veel werk en antivirussen begon hij terug te werken
Maar bij sommige programma's viel hij gewoon uit en herstartte gewoon
Hij gaf toen een een ernstige foutmeldingen aan --> dit lag aan een onbekend apparatuur ?? maar kon deze niet herstellen
2/ Na 14 dagen verlof kom ik terug thuis en start mijn pc op
Ik kon heb niet meer afzetten elke keer ik afsloot herstartte hij gewoon weer met ernstige foutmelding die niet kon gerepareerd worden
3/De dag erna probeerde ik weer en toen liep hij vast
Ik reboot en sindsdien start hij niet meer op en blijft hij hangen op het eerste scherm met de naam van mijn moederbord Mercury
Kan niet naar bios gaan of opstarten met mijn cd rom van windows
Wat moet ik nu doen is mijn harde schijf naar de ***
Wat dan steek ik een nieuwe en installeer ik hem gewoon
Of is er iets anders stuk
Dank bij voorbaat