PC start niet meer op

Status
Niet open voor verdere reacties.

michiel int vel

Gebruiker
Lid geworden
23 apr 2009
Hoi,

Ik heb het volgende probleem: mijn pc start niet meer op.
Wanneer ik op de aan-knop druk draaien de fans ongeveer 500 milliseconden en doen daarna niks meer. De computer gaat daarna ook gewoon uit. Wanneer ik de aan knop een geruime tijd indruk brand er soms heel kort ook een ledje. ( indicatie ledje voor de status van de pc / brand als de pc aan is). Voorheen had ik ook wel eens problemen met opstarten, toen startte hij op en viel op dezelfde manier na 8 seconden weer uit.
Het is een pc van de aldi van ongeveer 2 jaar oud, en de pc ongeveer 2 weken niet meer aan geweest.

Laatst bewerkt:
Hoi,

Ik heb het volgende probleem: mijn pc start niet meer op.
Wanneer ik op de aan-knop druk draaien de fans ongeveer 500 milliseconden en doen daarna niks meer. Wanneer ik de aan knop een geruime tijd indruk brand er heel kort ook een ledje. ( indicatie ledje voor de status van de pc / brand als de pc aan is). Voorheen had ik ook wel eens problemen met opstarten, toen startte hij op en viel op dezelfde manier na 8 seconden weer uit.
Het is een pc van de aldi van ongeveer 2 jaar oud, en de pc ongeveer 2 weken niet meer aan geweest.

niet mee rotzooien... terugsturen :p aldi heeft 3 jaar pick up and go garantie...

kast open = weg garantie....

komt er een Splash screen? zegmaar dat scherm van AMD of INTEL

Ik heb m'n monitor niet op de pc aangesloten maar ik zie dat de pc meteen uitgaat.
Ik krijg ook niks te zien dus.
Ik heb die kast trouwens al een paar keer open gehad dus garantie heb ik niet meer.

Ik heb m'n monitor niet op de pc aangesloten maar ik zie dat de pc meteen uitgaat.
Ik krijg ook niks te zien dus.
Ik heb die kast trouwens al een paar keer open gehad dus garantie heb ik niet meer.

zit er een gebroken stikker aan de binnenkant? zo nee... dan heb je garantie.... genoeg stroom op de pc?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan