Pc start niet meer op

Status
Niet open voor verdere reacties.

Michel de Bruyn

Gebruiker
Lid geworden
3 jun 2007
Hallo!

Ik weet dat er al meerdere topics zijn aangemaakt waarin dit probleem ook wordt behandeld, maar die waren niet afdoende om me te helpen.

Ik krijg dus de melding :

'' windows kan niet worden gestart omdat het volgende bestand is beschadigd of niet kan worden gevonden:
\windows\system32\config\system

U kunt proberen om dit bestand te repareren door Windows Setup te starten vanaf de originele cd-rom met installatiebestanden. Kies 'R' in het eerste scherm om de reparatieprocedure te starten. ''

Wanneer ik dan op een toets druk dan start hij weer opnieuw op om vervolgens dezelfde melding te geven. Mijn pc reageert niet op de windows cd, en in veilige modus opstarten werkt ook niet.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, ik heb namelijk dringend wat bestandjes nodig die er op staan:(.

Alvast bedankt!

Eerst de opstart-volgorde in de nios even aanpassen, de cd/dvd speler als eerste

Nee ik heb toch nog een vraag

Ik heb het nu zover gekregen dat ik de pc kan laten opstarten, maar mijn eigen account is verdwenen. Is dit normaal?
Mijn bestanden zijn er nog wel allemaal,
maar ik heb volgens de pc geen videokaart meer, geen geluidskaart etc.
Het scrollen gaat zeer langzaam en internetverbinding opstarten lukt ook niet.

Wat kan ik er aan doen?

Hoi !

Rechtsklikken Deze Computer - eigenschappen - apparaatbeheer.

Mogelijk zie je hierin 'n aantal gele vraagtekens staan.

Zo ja: drivers opnieuw installeren,

Chipset etc. staan op de CD die bij het mobo hoort.

Greetz,

Harry.

Hee Harry, bedankt voor je reactie.

Mijn internet doet het nog niet dus ik kan de drivers nog niet installeren.

Ik heb een linksys netwerkkaart en op het moment dat ik die opnieuw wil installeren geeft hij een foutmelding en blijft hij hangen bij 25 %.
Kan ik ook op een andere manier verbinding maken ofzo?

Mvg,

Michel

Hoi !

Drivers op 'n andere PC downloaden, op 'n stick zetten en op de betr. PC installeren geen optie ?

Greetz,

Harry.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan