Pc start niet meer op!

Status
Niet open voor verdere reacties.

michelle1988

Gebruiker
Lid geworden
28 jun 2008
Ik heb een vraagje over mijn pc. Een tijdje geleden merkte ik al dat mijn pc af en toe zomaar uitviel maar daarna deed ie het altijd weer goed.

Nu sinds een week start mijn pc niet meer op en ik krijg ook geen beeld. In het begin zag ik wel een flikkerend lichtje branden bij de aan/uit knop maar dat is telkens maar voor korte duur. Ik dacht eerst dat het door de stof zou komen en dat heb ik weggehaald. Nu heb ik het net weer geprobeerd om mijn pc te starten maar helaas hij ging nog steeds niet aan. Wel heeft mijn pc een week geleden nog 2 dagen gewoon tussendoor kunnen opstarten en ik kon toen gewoon weer computeren. Helaas na de 2 dagen had ik weer hetzelfde probleem. Ik krijg ook geen foutmelding op mijn beeld, want hij start niet op.

Weet iemand wat er aan de hand is?

Laatst bewerkt:
Hoi !

Groot aantal mogelijkheden: defecte voeding, defecte verbindingen,moederbord defect...

Als je helemaal geen beeps hoort is in eerste instantie de voeding te controleren.

Greetz,

Harry.

controleer de kabeltjes ook even niet te dom doen dat je stroom krijgt enzo laat anders een ander dat doen die daar verstand van heeft.

als er een kabeltje iets los zit dan kan de pc ook wel zo raar doen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan