PC start niet meer op

Status
Niet open voor verdere reacties.

Latias

Gebruiker
Lid geworden
19 feb 2006
Al een aantal dagen bevinden zich een paar trojaanse paarden op mijn pc, en andere virussen, tenminste dat geeft AVG aan. Nu wou ik net scannen om die virussen weg te halen, maar toen liep de pc vast. Ik startte hem opnieuw op, maar toen kwam er een blauw scherm met witte tekst in beeld (Windows is afgesloten, omdat ..., als zich dit vaker voordoet ... ).
Dan kan ik dus niks verder en toen startte ik heb nog een aantal keer op (verschillende modi) maar steeds het blauwe scherm. En nu krijg ik alleen nog een zwart scherm meteen streepje linksboven, als ik de modus voor het opstarten heb gekozen.

Dit komt waarschijnlijk door zo'n virus, maar zou dit nog op te lossen zijn? Of wordt dit echt een kwestie van windows opnieuw installeren en alles kwijt zijn?

Goedenavond ,

Misschien dat je nog met F8 in veilige modus kan komen en dat je dan dit kan proberen

Hallo,

als ik voor Veilige Modus kies krijg ik ook een grijs scherm.

Hm, nu is het gewoon weer het blauwe scherm met witte tekst.
Ik heb wel een extra windows op de partitie gezet, die doet het dus wel gewoon, maar ik hoop dat iemand een oplossing heeft om toch weer op mijn oude windows te kunnen, anders ben ik al mijn bestanden kwijt.

Als die extra windows het wel doet zou ik zo snel als ik kon alle dingen eraf halen die ik niet kwijt zou willen.
Even verplaatsten naar een externe harddisc bijboorbeeld.

Maar die extra windows bevat niet de bestanden die op de andere windows staan, dus dat zal moeilijk gaan. Dat is dus het probleem.

Bestaat er niet toevallig een programma waarmee ik vanaf deze windows de andere windows scan op virussen? Ze staan gewoon op dezelfde harde schijf..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan