Pc start niet meer op!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Virusbeatbox

Gebruiker
Lid geworden
18 dec 2007
Berichten
201
Beste,

gisteravond, toen mijn vader zijn pc met windows XP home edition afsloot, kreeg hij de melding om updates te installeren. Toen hij deze morgen zijn pc opnieuw opstartte, kwam er eerst op 'update 3 van 3 configureren bla bla..." maar vanaf dan start te pc telkens opnieuw op, op het moment we aan het windows logo komen.

Hij krijgt dan een foutboodschap dat er waarschijnlijk een software en/of hardware probleem zich voordoet waardoor windows niet normaal kan opstarten. Hierdoor kan hij uit volgende keuzes kiezen : veilige modus, veilige modus met netwerkmogelijkheden, opstarten van laatst juiste configuratie en windows normaal opstarten.

Na het proberen van deze mogelijkheden, startte hij toch opnieuw op! Dus veilige modus werkt ook niet meer!

Weet iemand raad?

ps: heb reeds de install cd van windows xp geboot en daar geeft hij de melding dat er geen windows op de harddrive van deze computer is geïnstalleerd

greets
 
Volgens mij is er (hoe dit gebeurt zou ik neit weten) een cluster of een belangrijk bestand van windows beschadigd. Je zou dit proberen te kunnen herstellen door middel van de herstelconsole die op de cd staat. Voor meer info hierover klik hier
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan