PC start niet meer op

Status
Niet open voor verdere reacties.

Drakunov

Gebruiker
Lid geworden
11 jul 2010
Hallo,
Ik starte vanmiddag mijn pc zonder problemen
Nadat ik even naar beneden was geweest kwam ik boven en was mijn pc opeens uit
Toen ik hem weer aan deed gebeurde er niks na het DELL laad scherm( waar normaal windows na moet komen)
Ik blijft hij steeds op vast lopen, weet iemand wat dit is en hoe ik het kan verhelpe?
alvast bedankt

Geef zoveel mogelijk info over je pc e/o laptop (merk/type e/o model/serienr. en welke versie v.h. besturingssysteem).
Hoe oud is je laptop/pc enz.
Geef ook evt. aan welke antivirussoftware e/o internetsecurity aanwezig is.
Wanneer is je probleem ontstaan, na een update, download, installatie v.e. programma of zomaar ineens?
Geef aan wat je zelf al hebt geprobeerd om het probleem op te lossen.
Succes verder met je vraag (dit is een standaard tekst).

Type: Dell optiplex 320
Windows xp
Het probleem is onstaan na een download van een nummer
Maar ik had dit nummer al eerder gedownload zonder problemen
Geen antivirus programma
Ik hoop dat jullie hier meer wat veder komen
als ik nog wat moet geven zeg je het maar
Ik heb zelf niet echt wat geprobeerd want ik kan ook niet in veilige modus opstarten

Edit: Ik was dit even vergeten te zeggen maar ik blijf hangen bij een knipperend streepje links boven in( veder een zwart scherm)

Laatst bewerkt:
Dat klinkt niet goed, dat je niet meer in de veilige modus komt bedoel ik. Geen antivirusprogramma? Er is genoeg gratis goede software wat dat betreft klik hier.
Dat is ongeveer zoiets als over een slagveld lopen terwijl de kogels je om de oren vliegen. :D
Download via een andere pc HirensBootCd en brand dat, d.m.v. het meegeleverde image burn, op cd. Stel je Bios in op opstarten van je optisch station of d.m.v. een speciale toets (F11-F12 o.i.d.) en start je pc op. Kies in het menu voor Mini Xp en probeer het probleem op te lossen. Je kunt ook met de aanwezige antivirussoftware eerst je pc laten scannen. Maar dat moet je niet vanuit Mini Xp doen dacht ik.
Enfin, kijk maar eens wat er allemaal aanboord zit en op de een of andere manier moet het wel lukken. Lees ook de FAQ even op de website.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan