pc start niet meer op

Status
Niet open voor verdere reacties.

no3o5

Gebruiker
Lid geworden
10 sep 2009
Sinds vandaag heb ik een probleem met mijn pc. Er gebeurt helemaal niets wanneer ik op de aanknop van mijn pc druk.

Ik haal iedere avond de stroom van mijn pc (adapters zoemen wat iritant is als ik probeer te slapen).
Nadat ik vanavond de stroom erop had gezet en de pc probeerde op te starten gebeurde er dus niets, behalve dat van alle apparaten aangesloten op een usb poort de lampjes begonnen te knipperen (mooi synchroon trouwens).

Iemand enig idee wat dit kan zijn. Zelf denk ik dat het een probleem met de voeding is.

hallo

gaan er ook geen fannen draaien

anders ligt het inderdaad aan je voeding probeer deze te vervangen en dan aan proberen te zetten

MVG backmonkey123

Er gaan geen fans draaien, vandaar ook mijn vermoeden dat het probleem in de voeding zit.
Dit is ook waar ik hoop dat het probleem zit, vermoedelijk het makkelijkst op te lossen.

Check je Kabels voor de zekerheid even, je weet maar nooit.
Voeding kan overleden zijn, niets gaat draaien, alleen lampjes branden? Geen beeld, ook geen POST (Power On Self Test), een piepje?

Voeding vervangen, helaas nog steeds geen leven.
Er gebeurt gewoon helemaal niks.

Update
Kast maar weer open gehaald en alle kabels gecontroleerd.
Ook moederbord batterij vervangen.
Stroom erop, als ik vervolgens de powerknop indruk komt er enig teken van leven. Dat wil zeggen het lijkt alsof de pc opstart, om helaas weer volledig te zwijgen. Als ik dan de powerknop indruk gebeurt er helemaal niks meer totdat ik weer de stroom er volledig afhaal.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan