Pc start niet meer op.

Status
Niet open voor verdere reacties.

FerryKloeg

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 nov 2016
Beste,

Op het moment zit ik met een groot probleem en misschien dat jullie mij hier uit kunnen helpen. Als ik mijn computer op wil starten dan blijft hij hangen op het scherm windows laden (Windows 7). Ook heb ik al opstartherstel geprobeerd. Als ik dan op herstellen druk, dan blijft deze op deze pagina hangen. Ook heb ik la geprobeerd mijn PC op te starten via een andere bootdevice (Cd met windows 7) . Alleen deze pakt hij niet. Ik kan nu helemaal niks. Heeft iemand misschien enig idee wat ik hiermee kan doen? Er staan heel veel belangrijke bestanden op voor werk/ school. Iemand die mij kan helpen?

Met vriendelijke groet,

Ferry

Windows opnieuw installeren en data herstellen vanuit je backup lijkt me het meest efficiënte.

Bij het opstarten vanaf dvd wel eerst de boot volgorde in de bios aangepast?

Dat is juist het probleem, hij wilt de CD niet pakken.

Laatst bewerkt door een moderator:
@ mrmusic

Ja zeker! Ook via F8 geprobeerd, lukte ook niet.

Hoi,

Welkom op Helpmij.nl

Dan is het misschien handig om even te vermelden of het merk pc is of zelfbouw en dan nog even types opgeven van merk of moederbord

Dank je wel, mijn moederbord is een asus, type weet ik niet meer.

Hoi,

En met del of f2 indrukken tijdens de opstart wat dan
En even je hoeft niet steeds te quoten hoor;)

En weet je wel of je een 32 of 64 bit W7 hebt?

En als je gelijk bij booten F8 regelmatig intrommelt moet je in de BBS komen, de bios boot selector, daar die installatie DVD starten wil wel?

Een herstel cd heb je vermoed ik niet gemaakt, de juiste downloaden, de ISO met Rufus op een stick zetten, ermee booten en eerst een chkdsk /r uitvoeren in de CMD console.
https://www.pcwebplus.nl/phpbb/viewtopic.php?t=3151

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan