Pc start niet na instalatie quad qore

Status
Niet open voor verdere reacties.

tagobaba

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 nov 2009
hoi
Ik heb een paar jaar terug een computer gehaald van packerd bell.
nu heb ik een quad core gehaald namelijk AMD athlon II X4 620 hier voor was er een AMD athlon 64 X2 Dual core processor 4000+ .
De probleem is nu dat wanneer ik de quad qore installeer de pc niet opstart. De ventilator van de processor voeding en cd rom station werkt dan nog. Ik heb wat op internet gesnuffeld en zag dat het aan de BIOS van mijn moederbord kon liggen. Dus ik zocht naar mijn moederbord naam dat is ECS MCP68SM-PM maar de update hiervoor kon ik niet vinden hoewel ik eentje zag op de site van packerd bell (van 2008)maar nadat ik het gedaan had was er geen verschil .zodra de quadqore erin is ,is er geen beeld maar de cd rom station werkt.

Als je de probleem herkent help me dan AUB?:rolleyes:

Paar systeem eigenschappen;
-AMD athlon 64 X2 Dual core processor 4000+ .
-ATI HD3870
-Moederbord naam ECS MCP68SM-PM
-3gb werkgeheugen (RAM)

Laatst bewerkt:
Haal je quad core eraf. Zet hem er daarna nog eenkeer op. Koeler aansluiten, en in je moederbord pluggen.

EDIT:

Ondersteunt je moederbord quad-core?

Laatst bewerkt:
Hoi,

Welkom op Helpmij,

volgens mij gaat dat niet lukken voor je nieuwe processor zal je een amd2+ moederbord moeten hebben en volgens mij is de jouwe alleen een am2

Hoi,

Welkom op Helpmij,

volgens mij gaat dat niet lukken voor je nieuwe processor zal je een amd2+ moederbord moeten hebben en volgens mij is de jouwe alleen een am2

dus ik moet een nieuwe moeder bord halen? is er geen andere optie?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan