pc start niet op als printer aan staat

Status
Niet open voor verdere reacties.

eeyore

Gebruiker
Lid geworden
24 mei 2004
Berichten
38
Mijn printer is een HP Photosmart C6280. Heb pas windows 7 geïnstalleerd en heb voor de printer een driver van de HP-site gehaald. Doet het goed, maar:

als de priter aan staat en ik wil de pc opstarten, dan kom ik niet verder dan het moederboard-bios-scherm..... irritant !!! Had ik hiervoor niet met Vista en oude driver....

Hopelijk weet iemand een oplossing want er steeds aan denken je printer uit te zetten als je even je pc uit zet..... neu... gaat nie lukken....

:confused:
 
Zitten er misschien enige geheugen kaarten in de printer? Dit kan tegewoordig bij nieuwe printers. Misschien wil je pc daarwel van opstarten. Ik weet zelf niet hoe het moet maar je kunt de opstart volgorde veranderen in de bios dacht ik. :p
 
Thanks - in de printer zit inderdaad een geheugen - in het BIOS heb ik daarom al naar de bootsequence gekeken maar die is gewoon dvd-harddisk-foppy. Daar staat dus niets geks tussen... Maar dat het probleem daar ergens moet zitten lijkt me wel... In apparaatbeheer komt de printer voor als printer maar ook als draagbaar apparaat F:\ en in Computer staat ie naast de harddisk als verwisselbare schijf F:..... Dat was voorheen niet zo...

anyone ??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan