pc start niet op door usb

Status
Niet open voor verdere reacties.

glengiii

Gebruiker
Lid geworden
26 jun 2006
Ik start mijn laptop op, het laad even maar dan krijg in een zwart scherm. Dit scherm blijft enkele minuten en dan krijg ik deze foutmelding.

Windows opstartbeheer

Er is een probleem opgetreden tijdens het communiceren met een apparaat dat met uw computer is verbonden.
Deze fout wordt mogelijk veroorzaakt door een extern opslagapparaat, zoals een extern usb-station, los te koppelen terwijl het apparaat is gebruik was, of door beschadigde hardware, zoals een harde schijf of cd-rom-station die/dat beschadigd raakt. Zorg ervoor dat elk verwisselbaar opslagmedium juist is aangesloten, en start vervolgend uw computer opnieuw op.

Status: 0xc00000e9
Informatie: er is een onverwachte I/O-fout opgetreden.

Het laatste dat ik met mijn pc gedaan heb is een film gezien die op mijn externe harde schijf stond. Tijdens deze foutmeding kan ik op enter= doorgaan en esc=afsluiten drukken. Dit heeft hetzelfde resultaat. Ik krijg opnieuw een zwart scherm voor enkele minuten en daarna weer de foutmeding. Druk ik op de knop om mijn pc af te zetten, gaat deze meteen uit. Hij geeft geen tijd nodig om af te sluiten.

Druk tijdens opstarten eens op F8 en kijk of je hierdoor kan op starten in veilige modus,
Lukt dit probeer eens het usb apparaat op de zelfde usb poort aan te sluiten en goed weer te verwijderen.
anders eens een systeemherstel proberen als je in veilige modus bent.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan