Pc start niet op, eerst windows dan zwart

Status
Niet open voor verdere reacties.

kilnaad

Gebruiker
Lid geworden
13 dec 2005
Heejh, ik heb gisteren avond gewoon mijn pc uitgezet en vanochtend weer aangezet. Ik heb niks geinstaleerd of iets gek gedaan.

Alleen als ik hem aanzet krijg ik gewon zoals normaal dat scherm van mijn moederbord, en dan de windows laadbalk. Duurt ongeveer net zo lang als normaal, maar dan start hij opnieuw op. Toen hij een paar keer opnieuw opgestart was kreeg ik een scherm of ik veilige modus of recencte instellingen enzo wou proberen. Dus ik doe recente instellingen, ik kreeg een windows laadbalk en daarna starte mijn pc weer opnieuw op zonder dat ik dat vraag. Ik heb hierna Veilige modus en alle andere opties uit dat lijstje geprobeerd maar met alle opties starte hij gewoon opnieuw op nadat hij windows heeft geladen.

Ik snap er gewoon helemaal niks van ik heb van te voren niks vreemds gedaan op me computer of iets veranderd.

Hier mijn systeem:

Mobo: Intel DG965RY
Proce: Intel Core 2 duo E6300
Video: Asus 7800GTX
Mem: 2x 1024MB Kingston Valueram 533MHZ
Hdd: Master: Western digital 320GB
Slafe: merk? 160GB

Ik hoop dat iemand mij hiermee uit de brand kan helpen,

MVG

Mark

Ik denk in eerste instantie aan twee mogelijkheden:

Softwarematig: de MBR is beschadigd, op te lossen door een herstel-installatie

Hardwarematig: de voeding is brak

Dag Mark,

Probeer de PC eens op te starten in veilige modus, F8 indrukken tijdens opstarten.
Als je op het bureaublad de windows toets en de pause/break toets indrukt, krijg
je systeem eigenschappen. Lees verder bij punt 1 in de post van XP_PC hoe je het een en
ander uit kunt schakelen... http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=226556

Hiermee kun je dan misschien de reden achterhalen waarom de pc steeds reboot...

Groeten,

Remy

Ik heb hierna Veilige modus en alle andere opties uit dat lijstje geprobeerd maar met alle opties starte hij gewoon opnieuw op nadat hij windows heeft geladen.

Eerst even goed lezen, zie boven...

En die optie die je noemt vanaf het bureaublad zal ook niet echt lukken wanneer de pc van TS helemaal niet opstart...

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan