PC start niet op van cd/kan niet in bios

Status
Niet open voor verdere reacties.

jacksparrow1971

Gebruiker
Lid geworden
21 feb 2007
Hoi, ik heb een nieuwe pc en nu wou ik mijn oude pc opnieuw installeren of een reeds eerder gemaakte Ghost Image terugzetten, alleen start de pc niet op vanaf de cd. Ik heb een Asus P4P800 SE moederbord, de pc heeft altijd vanaf de cd opgestart als dat nodig was. Ik kan ook niet meer in het BIOS komen, ik moet op Del drukken alleen helaas geen resultaat.

Weet iemand hoe dit kan?
Alvast bedankt!!

Grtz Marcel

F8 herhaaldelijk indrukken zodra je de pc aanzet? Bij asus kom je dan in een menu waarmee je kan selecteren vanwaar je wilt opstarten....

Bedankt voor het meedenken, maar helaas is het niet gelukt. Wat ik zo vreemd vindt is dat ie eerst wel opstarte van de cd en ik heb dat nooit veranderd.

Grtz Marcel

Gebruik je misschien een usb toetsenbord ? Dan herkent je pc het toetsenbord misschien niet. Probeer dan eens een ps2 aansluiting....

Ja, ik heb een Razer Tarantula keyboard, maar ik heb het ook al geprobeerd met een oud ps2 keyboard maar dat lukte ook niet. Bedankt voor je reactie!!

Grtz

Komt je pc wel voorbij de power on self test (POST) ? Of blijft deze hangen? Geeft de pc piepjes?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan