praktijk
Als hun een praktijk bezitten of een computer hebben waar belangerijke info opstaat dan zouden ze hem gewoon weg moeten brengen, dit bedoel ik alleen maar goed inverband met het feit dat iedereen een foutje kan maken en sommige fouten zijn permanent.
Maar goed, ik zou als eerste maar eens kijken of de flatcables inderdaad goed zitten, zowel aangedrukt als volgorde, als de pc altijd heeft gewerkt en zomaar op een ochtend niet meer dan ruikt dat absoluut naar misdaad.
Als dit toch het geval is dan zou ik maar gewoon eens een win98 opstart flop pakken en pc aanzetten, bios ingaan hetzij door tijdens opstat het scherm goed te lezen en waarschijnlijk op delete of F10 te drukken.
In de bios aan te geven dat de pc als eerste moet opstarten met de a drive en dan maar eens een kijkje gaan nemen op de harde schijven.
Hou er rekening mee dat sommige bios pc's helaas een autoconfig hebben, of te wel een bios die je niet kunt betreden maar alleen maar automatisch alles invult wat er veranderd is aan de binnen kant, als dat zo is dan zou ik maar eens vragen of ze ECHT NIETS veranderd hebben of gedaan hebben.
Succes jjw
(nu heb ik zere vingers)