Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
storm_animal zei:heb je mischien geen geaarde stopcontact? hier kan het aan liggen. (heb ik vorige week ook gehad, kon dagenlang niet achter de computer zitten)
mukkel zei:Dit is je voeding. Hij kan de Piekstroom van het inschakelen niet aan.
Heb ik ook gehad.
Heb je toevallig iets in je pc erbij gestopt. bv een dvd spelertje ofiets?
Zwaardere voeding erin en je bent er vanaf. (+/- 50 euries)
suicide zei:dat staat tohc in zijn vraag!!!
mukkel zei:beetje chagie?? Nou zie jij in zijn vraag staan of zijn powerknop reageert of niet?????
nou ik niet.
En het antwoord op je vorige vraag: hoezo start ie wel op dan na 3 keer stroom er afhalen ??
Ja indd. met de eerste 2 / 3 keer is de piekstroom te hoog zodat zijn voeding uitschakelt.
dit moet "geresset" worden door ff de spanning er af te halen.
Maar elkekeer in die fractie dat de pc aan en gelijk weer uitspringt (bijna niet te zien) , zijn de condensatoren op het mobo en andere kaarten een deel opgeladen.
Hierdoor wordt elke keer dat je de pc opnieuw probeert op te starten de piekstroom lager. Tot je op het moment komt dat de voeding het wel aankan en dan start je pc op.
Dit kan komen puur uit slijtage of iets extra's in je pc gestopt te hebben.
Oplossing ---> een zwaardere voeding in je pc stoppen
mukkel zei:lol net zo slim ja
maar het kan bijna niet missen.
Wrom haal je anders de stroom van je pc??
Als zijn voeding het normaal doet en je pc start niet op doe je normaal ressetten via de resset knop. De enige reden die ik kan verzinnen waarom je de spanning van je pc wilt hebben is dat je voeding zichzelf uitschakelt vanwege onstabiele spanningen.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.