pc start niet op

Status
Niet open voor verdere reacties.

edjeaudje

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 mrt 2006
ik heb gister een nieuw moederbord van pc chips M863G 2800+ erin gezet een nieuwe voeding en ddr 400 512mb, nu mijn probleem, als ik mijn pc aan zet krijg ik geen beeld ,ik hoor wel even mijn harde schijf maar verder niks, wel zie ik mijn koelers werken. kan er iemand mij helpen ?

Voeding van je moederbord goed aangesloten? Videokaart goed aangesloten?

videokaart zit op mijn moederbord, en de voeding is goed aangesloten

Geeft je beeldscherm aan dat hij geen signaal krijgt?

ja mijn beeldscherm blijft op een oranje lampje staan .normaal op groen.

Hoor je ook geen piep tonen wat een mogelijk probleem kan aangeven?

edjeaudje zei:
ik heb gister een nieuw moederbord van pc chips M863G 2800+ erin gezet een nieuwe voeding en ddr 400 512mb, nu mijn probleem, als ik mijn pc aan zet krijg ik geen beeld ,ik hoor wel even mijn harde schijf maar verder niks, wel zie ik mijn koelers werken. kan er iemand mij helpen ?

Bij brak geheugen krijg je hetzelfde, haal dit er eens uit en start op met de speaker aangesloten, of bij meerdere reepjes, één voor één proberen.

Aan de andere kant, Pcchips is niet mijn favoriete merk, brak spul.

Je moet eens kijken of je niet een extra ATX12V moet aansluiten. Dat had ik gister ook. Zonder dat starte hij niet op. Het is een vierkante stekker met 4 pootjes. Misschien heeft jou moederbord dat toevallig ook nodig.

ik heb er ander geheugen in gedaan werkt ook niet ,heb atx stekkers er opnieuw in gestoken lag het ook niet aan geheugen ddr 333 erin gestoken en dat wide ook niet helpen,en de pc geeft geen piepjes. ben ff radeloos

Had je ook al alles uit de kast gehaald met alleen een videokaart, geheugen, processor en voeding op een houten ondergrond geprobeerd?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan