ik heb een mobo en processor gekocht een asus k8N-E deluxe en een amd athlon 64 ,3000mhz,maar als ik opstart draaid alleen mijn ventilator van de processor + het groene lichtje van mijn mobo licht op,ik heb geen beeld op het scherm en hoor ook geen piepjes van het moederbord,er zit een 300 watt voeding aan zou die te licht zijn miss 18 A op de 12 volt en 3 A op de +5... normaal volgen het boekje van het mobo zou dat nog juist voldoende moeten zijn
ik heb ook al een andere voeding geprobeerd van 300 watt maar is juist hetzelfde.
ik heb ook nog geen win xp kunnen installeren.
Het beeldscherm geeft helemaal geen beeld. En het diskette station en de dvd-speler hebben nog geen stroom. De dvd speler kan niet open en bij de diskette brand het lampje niet als er een diskette in zit.
Ik heb wel een brandend power lampje en ik hoor hem doorpakken naar de harde schijf en dan gaat het lampje ook heel even aan. Maar daarna blijft het power lampje branden en is het dood stil.
ik heb ook al een andere voeding geprobeerd van 300 watt maar is juist hetzelfde.
ik heb ook nog geen win xp kunnen installeren.
Het beeldscherm geeft helemaal geen beeld. En het diskette station en de dvd-speler hebben nog geen stroom. De dvd speler kan niet open en bij de diskette brand het lampje niet als er een diskette in zit.
Ik heb wel een brandend power lampje en ik hoor hem doorpakken naar de harde schijf en dan gaat het lampje ook heel even aan. Maar daarna blijft het power lampje branden en is het dood stil.
Laatst bewerkt: