pc start niet op .

Status
Niet open voor verdere reacties.

sutton

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2000
Ik heb een raar probleem:
ik heb een virtuele dvd speler aangemaakt met alcohol 120% waar ik iso bestanden op kan proefdraaien (films enz..)
Als ik echter vergeet om die image uit te werpen van die virtuele speler dan start de volgende keer windows xp niet op maar blijft in het windows scherm hangen met de lopende tijdbalk eronder.

Ik moet dan via "laatst bekende werkende instellingen"om de pc op te kunnen starten.
als ik dat doe werkt m`n virus scanner niet meer (avg) en moet ik via een herstelpunt van de vorige dag die weer aan de praat krijgen,behoorlijk omslachtig dus.

iemand een idee om dat met die virtuele speler op te lossen?

Probeer als eerste eens om Alcohol geheel te verwijderen en kijk daarna eens of het probleem is opgelost.
Zo ja, dan ben je zeker van de oorzaak. Zo niet, dan kan er ook nog iets heel anders aan de hand zijn.

120

Als ik alcohol 120% geheel verwijder dus inclusief de virtuele speler dan is het probleem natuurlijk opgelost omdat ik dan geen virtuele speler heb die ik kan vergeten :shocked:

Normaal gesproken start je pc toch van C op dus moet het niet uitmaken dat er nog iets in die virtuele speler is geladen?

Misschien DaemonTools proberen?
Overigens heeft Nero ook een virtuele speler, mocht je dat hebben.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan