pc start niet op

Status
Niet open voor verdere reacties.

kariin

Gebruiker
Lid geworden
22 jul 2007
hallo

mijn pc blijft hangen in het blauwe microsoft windows xp scherm (met zon balk er onder).
ik had last van een vundo virus en probeerde die te verwijderen met vundofix en haijckThis toen dat niets oplleverde heb ik hitman pro gedownload daar werd hij heel sloom van en ik moet de pc op nieuw opstarten sinds dien doet hij het niet meer.

wie kan mij helpen

alvst bedankt

Inderdaad, je kan het beste een schone Windows installatie doen (daarbij word de volledige harde schijf geformatteerd; leeggemaakt)
Als je niet weet hoe dit moet kan ik altijd een stappenplan voor je maken.

Indien je nog wel op kunt starten in veilige modus, probeer een systeemherstel.

Een nieuwe auto erop zetten bij een lekke band is ook weer zo overdreven.:rolleyes:

hallo

ik heb een nieuw probleem

mijn pc slaat steeds af tijdens het opstarten ik ben bang voor een vrius

hallo

ik heb een nieuw probleem

mijn pc slaat steeds af tijdens het opstarten ik ben bang voor een vrius

Ik ben voor 99% zeker dat dat niet door een virus komt, aangezien het dan een bootsector virus moet zijn en deze komen bijna niet meer voor.
Wat bedoel je precies met afslaan? En wanneer tijdens het opstarten "slaat hij af"? Als hij bezig is met Windows laden (waar precies), of in het bios (zwarte scherm met witte letters waar informatie over de computer staat)? Geeft hij evt nog een BSOD (blue screen of death) voordat hij afslaat?
Kan je misschien nog opstarten in veilige modus?

nou verschilt soms is hij al opgestart en dan zie je het bureaublad en alles al en soms is hij nog aan het laden

nou verschilt soms is hij al opgestart en dan zie je het bureaublad en alles al en soms is hij nog aan het laden

Lijkt me eerder een hardware dan een software probleem.
Maar kan je wat specifieker zijn en antwoord geven op al mijn vorige vragen.

Wat bedoel je precies met afslaan?
En wanneer tijdens het opstarten "slaat hij af"?
Als hij bezig is met Windows laden (waar precies dan)?
of in het bios (zwarte scherm met witte letters waar informatie over de computer staat)?
Geeft hij evt nog een BSOD (blue screen of death) voordat hij afslaat?
Kan je misschien nog opstarten in veilige modus?

ik heb hem opgestart in veilige modes dat doet hij wel.
ik heb systeemherstel geprobeert -> werkt niet en norton en spyware vinden geen virussen.
toch blijft hij opnieuwopstarten als hij bijna opgestart is
op hij start op wanneer hij in het blauwe windows scherm is
of hij start opnieuw op wanneer je me bureaublad zit

hij is dus al voorbij de bios en hij geeft geen BSOD aan
het gaat dus de hele tijd door met opstarten omdat hij op een gegeven moment weer opnieuw begint

Jij bent ook een mooie.
Je opent een nieuw topic in XP sectie, en vervolgens ga je ook weer verder in dit oude topic.

Laten we deze maar weer sluiten. Zoals eerder gezegd, hou het bij één topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan