MaartehhM
Gebruiker
- Lid geworden
- 27 sep 2005
Hallo,
Vandaag is mijn C2D E6750 binnengekomen (+ een 2e videokaart voor SLI en de arctic cooling freezer 7 pro).
Ingebouwd, alle stekkertjes weer aangeloten en maar hopen dat ie het doet.
Helaas.
Na alle stekkertjes nog is nagekeken te hebben, bleek toch echt alles goed te zitten.
Ook heb ik geprobeerd de stock koeler in op ze zetten, fan draait maar de computer gaat na een halve seconde weer uit.
Misschien de voeding? Heb 400W..zou toch genoeg moeten zijn?
verdere systeem specs:
Asus p5n-e SLI (supports 1333 FSB, zoals die van de E6750, en ook zelfde socket
)
Intel C2D E6750 (voorheen een P4 3,1 Ghz)
3 GB ram
2x 7600 GT in SLI opstelling ( ook geprobeerd de 2e videokaart eruit te halen zodat voeding minder belast wordt zonder resultaat)
X-gear 400W voeding. Betrouwbaar merk? is het de moeite waard een a merk voeding te kopen?
Vandaag is mijn C2D E6750 binnengekomen (+ een 2e videokaart voor SLI en de arctic cooling freezer 7 pro).
Ingebouwd, alle stekkertjes weer aangeloten en maar hopen dat ie het doet.
Helaas.
Na alle stekkertjes nog is nagekeken te hebben, bleek toch echt alles goed te zitten.
Ook heb ik geprobeerd de stock koeler in op ze zetten, fan draait maar de computer gaat na een halve seconde weer uit.
Misschien de voeding? Heb 400W..zou toch genoeg moeten zijn?
verdere systeem specs:
Asus p5n-e SLI (supports 1333 FSB, zoals die van de E6750, en ook zelfde socket

Intel C2D E6750 (voorheen een P4 3,1 Ghz)
3 GB ram
2x 7600 GT in SLI opstelling ( ook geprobeerd de 2e videokaart eruit te halen zodat voeding minder belast wordt zonder resultaat)
X-gear 400W voeding. Betrouwbaar merk? is het de moeite waard een a merk voeding te kopen?