Pc start niet op

Status
Niet open voor verdere reacties.

sylvester1988

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 mrt 2008
goeden dag

ik heb vorige week een nieuwe kast gekocht voor me computer .
thusi aangekomen heb ik de onderdelen uit me oude kast in me nieuwe kast gezet en dat deed het prima.
de dag er na heb ik er een nieuwe videokaart in gedaan en dat deed het ook prima.
maar een paar dagen later toen wou ik er neon verlichting in zetten en meer werkgeheugen in doen maar toen ik dat had geplaatst en de computer weer aan zette toen begonnen de ventilatoren wel te draaien en me neon verlichting ging aan.
maar me beeldscherm ging in power saving mode en daarna krijg ik zwart beeld en van de rest deed ie niets meer.
toen dacht ik ik zet me oude werkgeheugen weer terug maar toen deed ie precise het zelfde.
daarna me neon uit gezet maar nog niets .
video kaart er uit maar nog niets.
wat kan hier het probleem zijn?
en hoe kan ik het oplossen?

alvast bedankt

het kan al veroorzaakt worden door een brake voeding.
je zeg zelf al een nieuw beeld kaart + neon extra in de kast.
wat is het voor beeld kaart en is deze juist aangesloten.
wat voor voeding heb je ? die in de kast al zit zijn meestal gaar als boter tenzij het chieftech ,zalman kasten zijn.

Laatst bewerkt:
Welkom op Helpmij.

Je vraag is verplaatst naar de Systeem sectie en de titel van de vraag is aangepast.
probleem zegt niet zoveel over je vraagstelling.

het kan al veroorzaakt worden door een brake voeding.
je zeg zelf al een nieuw beeld kaart + neon extra in de kast.
wat is het voor beeld kaart en is deze juist aangesloten.
wat voor voeding heb je ? die in de kast al zit zijn meestal gaar als boter tenzij het chieftech ,zalman kasten zijn.

de video kaart is een Nvidea club 3d 6200
hij is juist aangesloten want eerst deed ie het wel gewoon .
want hij begon pas raar te doen naar extra werkgeheugen en neon
ik heb een 300watt powerman voeding.
ik heb als nieuwe kast een cooler master

300 Watt is natuurlijk niet echt een "dikke voeding" ... echt het minimum als je een beetje fatsoenlijke CPU hebt, een redelijk recente video kaart en een paar harddisks...
Die neonlampjes nemen maar zo'n 3 Watt per stuk... maar het kan natuurlijk net de "druppel" zijn.... of ze zijn niet goed aangesloten.....

300 Watt is natuurlijk niet echt een "dikke voeding" ... echt het minimum als je een beetje fatsoenlijke CPU hebt, een redelijk recente video kaart en een paar harddisks...
Die neonlampjes nemen maar zo'n 3 Watt per stuk... maar het kan natuurlijk net de "druppel" zijn.... of ze zijn niet goed aangesloten.....

ik heb een intel duo core 2 keer 1,80 ghz
2 gb werk geheugen
Nvidia club 3d 6200 videokaart
2 hardeschijven 1 keer 80 gb en 1keer 160 gb
1 keer neonbalk
1 ventilator met neon en een gewone ventilator
1 keer cd/dvd lezer
maar me neon is wel goed aan gesloten wat als ik me computer aan zet gaat dat wel branden en me ventilatoren gaan ook draaien
maar me beeldscherm geeft geen beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan