PC start niet op

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dag onverdroten raadgever! Heb nu gezien dat mijn bijlage nog altijd staat vóór mijn topic-titel. Ik heb ook gedaan wat je gevraagd hebt: "Driver Updates" bezocht en gezien dat er veel "bad" drivers werden aangeduid. Ik moest mij op een bepaald ogenblik wel registreren (geen probleem daarmee) maar, als ik het goed heb, ook betalen! Daar had ik dan wel een probleem mee. Klopt het dat ik moest betalen of heb ik het verkeerd? De batterij van mijn PC is ook zeker niet leeg. Nu de BIOS: Versie Award, releasedatum systeem BIOS 28.10.2004 - Video BIOS 11.10.2004. Moederbordversie: MSI MS-7091 (Medion OEM). Moederbord ID: Grantsdale 6A79DM4IC-00

Laatst bewerkt:
Heb de drivers nu ge-updated bij Medion zoals door jou voorgesteld. Heb vandaag mijn PC nog niet opnieuw opgestart om geen moeilijkheden te krijgen. Zal dat pas morgen doen. Ik heb mijn XP-prof enkele weken gelden opnieuw geïnstalleerd maar daarvoor een nlite opstartCd gemaakt (ook geleerd via dit forum). Ik word nu ook nog geconfronteerd met een ander probleem waarover ik een vraag gesteld heb op dit forum (aan problemen dus momenteel geen gebrek). Dit is mijn vraag:

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=423629

Misschien zit ook daarin een eventuele verklaring voor mijn probleem. Bedankt in elk geval aan iedereen voor de hulp.

Ik heb gegokt: Harde schijf doet (soms) niet meer? Heb de Harde Schijf vervangen en tot nu toe is mijn probleem opgelost.

als je daar iets onder hebt met configuratie scherm moet je daarop klikken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan